יום שישי, 29 באפריל 2016

Sari Oz Interior Designer



הקמת הבית אינה נגמרת עד שמעצב הפנים מסיים את עבודתו
עבודתו של מעצב הפנים נועדה בכדי להתאים את החללים הפנימיים של הבית לצרכינו וטעמנו האישיים, ולכן הוא נדרש בין אם אנו עוברים לדירה חדשה או בונים בית. מעצב הפנים מסייע לנו בדרכים רבות, והוא האדם אשר מוציא את חזוננו לפועל והופך את הבית למקום אישי המותאם בדיוק אלינו.
Sari Oz interior designer- מה זה בעצם אומר?
·         תפקידו של מעצב הפנים: תפקדו של מעצב הפנים הינו לשנות את החללים הפנימיים של הבית ולהפוך אותם לחללים אשר ישרתו את הלקוח בצורה הטובה ביותר, תוך התחשוב בטעמו האישי, בסגנון העיצובי של הבית, בבעיות הקיימות בבית מבחינת מבנה ועוד. מעצב הפנים מתמצא בתחומים רבים כגון חומרים, נגרות, תאורה, חשמל, ריהוט, צבע, טקסטיל, מיזוג אוויר, אינסטלציה, תכניות עבודה ועוד, ומשלב את כולם בעבודתו בכדי ליצור את העיצוב המחמיא ביותר עבור הבית, בעל פונקציונליות גבוהה וכזה אשר מתאים גם לבעלי הבית מבחינת שימוש ומראה.
·         Sari Oz interior designer: Sari Oz interior designer מקצועית, בעלת ניסיון רב בעיצוב בתים וחללים. בעזרת Sari Oz interior designer ניתן להפוך כל חלל לאישי, תוך יצירת פינות נוחות ונעימות בבית, מציאת פתרונות אכסון יצירתיים ומציאת מענה לכל צרכינו, גם כאשר מדובר במעבר לדירה חדשה ולא בהקמה של בית חדש. 

מלבד היותה Sari Oz interior designer, היא גם אדריכלית
Sari Oz interior designer ואדריכלית, כלומר הינה אדריכלית פנים. במסגרת עבודתה מתכננת Sari Oz interior designer את תכניות הבניה של הבית, מנצחת על מלאכת הבניה עצמה ולבסוף מעצבת את פנים הבית על כל פרטיו הקטנים, כך שהלקוח נהנה מתוצר סופי אחיד, בעל קו מחשבה עיצובי שליווה אותו לאורך כל הדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה