יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

פוליגל - שימושים עיקריים

פוליגל הוא שמם של לוחות פוליפרופילן רב שכבתיים, המיוצרים עלי ידי מפעל ישראלי, כבר מאז שנות השבעים. לוחות אלה פותחו בשנים אלה באמצאות טכנולוגיות יפניות ואיטלקיות. עם זאת, המפעל הישראלי פוליגל היה מהראשונים בעולם להביא את החומר הזה מתיאורטי, לחומר שכבר יש בו שימוש מסחרי והוא נמכר לארץ ולכל העולם. מדובר בדרך כלל על לוחות של קרטון פלסטי כאשר מדובר על פוליגל. לוחות אלה אפשריים להיות מנוצלים לצרכים משרדיים, אך גם לצרכים תעשייתיים ואף חקלאיים. יש מגוון רחב של מוצרים שניתן להכין על ידי החומר הזה, ואף ניתן לעצב אותו בבית באופן קל ונוח תוך שימוש בכלים ביתיים בלבד.

היתרונות של שימוש במוצרים מהחומר

לשימוש במוצרים העשויים מהחומר פוליגל יש הרבה מאוד יתרונות. יתרונות אלה הם אלו שמשאירים את המוצרים האלה בראש הטבלה בשוק, מבחינת פופולריות, ומבחינת הערכה אובייקטיבית של מומחים בתחום בעלי ידע בפיזיקה ומכינה ואף בכימיה. החומר הזה תוכנן מראש לאורך זמן רב כדי שיהיה מתאים לצרכים רבים ומגוונים של מגוון גופים. היתרון הגדול ביותר הוא ככל הנראה העמידות החזקה של החומר הזה לתנאים שונים. החומר עמיד ללחות כבדה, לרטיבות, בפני פגיעות מכאניות ואפילו בפני חומרים כימיים. החומר גם נוח מאוד לשימוש ולעיצוב, תוך שימוש אך ורק בכלים ביתיים. החומר ניתן לשימוש חוזר ומחזור, מה שמייעל אותו באופן משמעותי.

אביזרי חיבור ואיטום

פוליגל מייצרת ומשווקת אביזרים רבים המתאימים בדיוק לעבודה עם מוצריה. זאת אף על פי שניתן לעבוד על אותם חומרים גם עם אביזרים ביתיים. ובכל זאת, האביזרים מאוד מומלצים. לדוגמא:
• סרטי אטימה
• חומר איטום מסיליקון
• אטם פעמון
• ברגיי עיגון
• דבקי עיגון
• מרווח גחון

פוליגל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה