יום שישי, 2 בספטמבר 2016

עורך דין נזיקין לתביעות נזיקין



מה הן תביעות נזיקין?
תביעות נזיקין הן תביעות המוגשות בעקבות תאונה בה נגרם נזק לאדם כתוצאה מרשלנות של גורם אחר. תאונות שכאלו עלולות לקרות לכל אחד מאיתנו, ואכן רבים מאיתנו נתקלו בהן. בין אם מדובר בתאונה שקרתה לכם כאשר הלכתם ברחוב ושברתם את רגליכם כתוצאה מבור במדרכה או בין אם מדובר בנשיכה שקיבלתם מכלבו של אדם אחר. במקרים שכאלו, האדם אשר נגרם לו נזק תובע בבית המשפט את הגוף או הגורם אשר אחראי לנזק, על מנת לקבל פיצוי כספי. 

מול מי מתמודדים במשפט במקרה של תביעות נזיקין?
בתביעות נזיקין האדם אשר נגרם לו נזק הוא התובע, והגורם אשר מואשם בגרימת הנזק (בין אם ברשלנות ובין אם לא) הוא הנתבע. לרוב, גורמים שהם גופים גדולים כגון עיריות, רשתות מסחריות, קניונים וכדומה יהיו מבוטחות בהתחייס למקרים הללו. לכן בעת התביעה, הגופים הללו יעבירו את המושכות לחברת הביטוח בה הם מבוטחים. במקרים כאלו, חברת הביטוח היא זו שתשלח עורך דין נזיקין מטעמה שייצגה במשפט. חברת הביטוח הוא זו שתצטרך לשלם את הפיצויים, ומן הסתם, האינטרס של חברת הביטוח הוא לשלם כמה שפחות.




כיצד לבחור עורך דין נזיקין?
עורך דין נזיקין הוא עורך הדין אשר כדאי שייצג אתכם במידה ובחרתם להגיע לבית משפט במסגרת תביעת נזיקין. עורך דין נזיקין הוא אדם אשר למד לימודים אקדמאיים וסיים תואר במשפטים. לאחר הלימודים, בוגר התואר עושה התמחות במשרד עורכי דין וניגש לבחינות של לשכת עורכי הדין. במידה והוא עבר את הבחינות בהצלחה, הוא יקבל תעודת עורך דין ויוכל לעסוק בעריכת דין באופן חוקי בישראל. לכן הדבר הראשון שיש לבדוק כאשר בוחרים עורך דין נזיקין היא התעודה. לאחר מכן, וודאו כי עורך הדין אחר מתמחה בדיני נזיקין ובעל ניסיון בתביעות מהסוג הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה