יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

משרד עורכי דין מסחרי

משרד עורכי דין מסחריהוא משרד בו עובדים עורכי דין שאת ההתמחות שלו הוא עשה בתחום המסחר. עורך דין זה עבר תהליך לימודים רגיל אך הוא שם דגש על תחום זה ובו הוא גם עבר את ההתמחות שלו. עורך הדין יכול לעזור לכם במקרים שונים כמו למשל חתימה על חוזים, בחינת החוק לגבי נושאים שונים בעסק והתנהלות בסכסוך או אי הסכמה מול לקוחות.

רגע לפני שאתם חותמים על חוזים
אם אתם עומדים לחתום על חוזה בתחום המסחרי אתם יכולים ואפילו צריכים לפנות אל משרד עורכי דין מסחרי שיבחן על מה אתם חותמים. עורך הדין במשרד יוכל לבחון את החוזה, הוא יוכל לשנות אותו ולהכניס בו סייגים שונים. אתם מבחינתכם צריכים לדעת כי החתימה שלכם מחייבת אתכם ולכן אתם לא יכולים לחתום על מסמך בלי להיות בטוחים על מה חתמתם.

בירורים שונים
אחד מהתפקידים של משרד עורכי דין מסחריהוא לעזור לכל מי שעוסק בתחום להבין אותו לעומק מבחינה משפטית ולכן לא פעם פונים אל עורך הדין כדי לקבל מידע ולהעלות שאלות כלליות כדי לעשות את הצעד הנכון לעסק.

סכסוכים
בכל תחום שמעורבים בו שני אנשים או יותר יכול להיווצר סכסוך. אחד מהתפקידים של משרד עורכי דין מסחרייכול להיות יישוב של הסכסוך. אם הסכסוך הוא במסגרת העבודה, בין ספקים ללקוחות, בין החברה לבין הלקוחות שלה ועוד, העורך דין יוכל לסייע. התפקיד של עורך הדין יהיה לבחון את הסכסוך לעומק, לבדוק מה אפשר לעשות מבחינה חוקית ולא פעם הוא גם יברר מה המחיר של העסק עבור ניהול הסכסוך ולא רק מבחינה משפטית. יש לזכור כי לפעמים סכסוך הוא בעל מחיר יקר יותר ממחיר כלכלי בלבד ולכן יש לפתור אותו בצורה הטובה ביותר לכל הצדדים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה