יום שישי, 2 בספטמבר 2016

בריכת שחיה ביתית



בריכה כמו בסרטים בתקציב שפוי
נסו לדמיין את עצמכם יושבים בחצר ביתכם ולוגמים כוס יין לבן תוך שכשוך רגליכם בבריכה. דבר זה לא חייב להישאר בדמיונכם – כיום תוכלו להפוך בריכת שחיה ביתית למציאות. בשנים האחרונות הומצאו שיטות לבניית בריכות במחיר זול מאוד לעומת זה שהיה בעבר, כאשר שתי השיטות העיקריות הן בנייה בפיברגלס ובניית בריכות מתועשות משלדת מתכת ורצועות PVC. כמובן שעדיין קיימת שיטת הבניה המסורתית מבטון, שמתאימה לאנשים בעלי תקציב גבוה יותר. לא משנה מהו תקציבכם, אם ברשותכם יש גינה או גג עם די מקום תוכלו להתקין בריכה פרטית.

בחירת בריכה לעיצוב מושלם של הבית
מומלץ להתייחס לכמה דברים עיקריים כאשר מתכננים בריכת שחיה ביתית:
·         צורת הבריכה – בריכות יכולות להגיע במגוון של צורות, החל מבריכות מרובעות ועד לבריכות מעוקלות. חשוב להתאים את צורת הבריכה הן למראה העיצובי של הגינה או של הגג והן לפונקציונליות שלה – חשוב שיהיה מספיק מקום לתנועה בתוכה.
·         גובה הבריכה – ניתן להתקין כיום בריכת שחיה ביתית עילית או תחתית. בריכה עילית היא קלה מאוד להתקנה, אך היא יוצרת שינוי במראה של הגינה או של הגג. בריכה תחתית היא דקורטיבית מאוד ומעניקה מראה שמתכתב עם שאר הגינה בלי התאמות מיוחדות, אך היא מצריכה הכנה מסיבית הכוללת חפירה בקרקע.
·         עיצוב המשטח מסביב – המשטח שמסביב לבריכה יכול להיות דק מעץ או משטח מרוצף. הבחירה בו משפיעה על התיחום של הבריכה ועל העיצוב של הגינה כולה.




חשוב להשקיע באמצעי התחזוקה
בריכת שחיה ביתית מצריכה תחזוקה שוטפת, על מנת לשמור עליה היגיינית, נקיה ואטומה. כשאתם מתקינים בריכה, תמיד כדאי לבדוק שאתם משקיעים באמצעי תחזוקה איכותיים, זאת על מנת שהבריכה שלכם תהיה עמידה לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה