יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

הלוואה לעסק

לעיתים קרובות נדרשים בעלי העסקים לקחת הלוואות כאלה ואחרות כדי לפתח את העסק שלהם. ברור לכל שלהיות משועבד למלווים זה אף פעם לא מצב נעים. עם זאת, לעיתים קרובות הבנקים, הקרנות השונות או המדינה וכל מי שמלווה כחוק לעסקים, ידע לאפשר לעסק להתנהל ולא להלחיץ עם גביית החובות. אחרי הכל, זה אינטרס של המלווים שהעסק יצליח בזכות ההלוואה. זאת מכיוון שהלוואה לעסק משתלמת הן ללקוח שלווה את הכסף, וכך יכול לפתח את העסק, והן למלווים(בנקים, חברות אשראי, המדינה ועוד). כל עסק ששואף להגיע לגבהים חדשים חייב לשקול לקחת הלוואות, משום שדריכה של עסק במקום משמעותה לעיתים קרובות דווקא שלילית.

הלוואה בערבות המדינה

כאמור, אחת הדרכים של עסקים לקחת הלוואה, היא הלוואה בערבות המדינה. המדינה מאפשרת לרבים מהאזרחים בעלי העסקים העצמאיים שבה, לקחת הלוואה לעסק בערבות המדינה. יזמים ובעלים עסקים חדשים יכולים לפנות לאחת מרבות הקרנו להלוואה שמציעה המדינה. כל קרן מתאימה לצרכים שונים של בעלי עסקים. הלוואה לעסק בערבות המדינה יכולה להגיע עד לחמש מאות אלף שקלים חדשים. כך ניתן לפתוח את העסק בנקודת פתיחה טובה, שתאפשר להקים עסק חזק ומשגשג. הלוואה בערבו המדינה היא טובה ביותר, משום שבניגוד לבנקים השונים, כאן לא נדרש מהלווים להשיג ערבויות או ביטחונות לא הגיוניים כשמדובר בעסק חדש.

סוגי עסקים שנזקקים להלוואה

באופן כללי, כמעט כל עסק יזדקק לקחת הלוואה בשלב מסוים של קיומו. הדבר נחוץ לצורך פיתוחו של העסק. הלוואה לעסק אפשרית בתחומים כמו:
• מזון. הלוואה לצורך פתיחת מסעדה או רשת מזון, או לפיתוח עסק קולינרי.
• אלקטרוניקה. הלוואה לצורך פתיחת העסק, רכישת מוצרים, שיווק.
• חינוך. הלוואה לצורך הכשרת עובדים ועוד.

הלוואה לעסק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה