יום שלישי, 11 ביולי 2017

שירות מענה טלפוני



מענה אדיב שלא מצריך מכם מאמץ
העסק שלכם מייצר סחורה טובה או נותן שירות מדהים וזול אך עדיין לא מגיעים אליו לקוחות? כדאי מאוד לבדוק את הזמינות שלכם כיוון שיכול להיות שהיא זו שבעייתית. עסקים רבים מפספסים את העובדה שלא משנה כמה הם ייחשפו וישווקו את עצמם בפרסום אינטנסיבי בכל האזורים שבו קהל היעד שלהם נמצא, הם חייבים להיות זמינים כל הזמן כדי שהלקוחות באמת ידברו איתם ולא יפסחו עליהם בדרך לעסק הבא שנותן את אותו השירות. עסקים רבים באמת כדאיים אך בסופו של דבר אם אין מענה, לאנשים אין זמן וגם הבדל כספי קטן לא יגרום להם לחכות. שירות מענה טלפוני נותן לכל עסק לגשר על הפער הזה ולענות לכל הלקוחות שלו מתי שצריך כולל זרימת מידע הדדית קלה ופשוטה.

להתרכז אך ורק בעבודה
ישנם עסקים רבים שמורכבים אך ורק מאדם אחד, כך למשל נגריות או אומנים שיוצרים יצירות בעבודות יד. במצב כזה גם אם יתקשרו לקוחות רבים בזמן שהבעלים נמצא בעסק שלו, הוא לא יוכל לענות בלי לעזוב את העבודה שלו וכך למעשה יש חוסר ייעול מוחלט של זמן. מצד שני, לשלם למזכירה שתענה לכל השיחות עולה בעוד משכורת חודשית ולא לכל עסק יש את הכלים וההון להתחיל מהלך שכזה בעיקר כשאין בו צורך של ממש. שירות מענה טלפוני ירכז עבורכם את כל ההזמנות וכל ההסברים ללקוחות השונים ואתם תוכלו להתמקד אך ורק בעבודה.


תנו למענה הטלפונים לנהל הכול בשבילכם
שירות מענה טלפוני עוזר לכם לא רק לקלוט שיחות מלקוחות רבים אלא לנהל את לוח הזמנים שלכם. אם אתם רוצים לנהל מערכת הזמנת תורים, מערכת הזמנות ואפילו מערכת שליחויות מזון, שירות מענה טלפוני הוא הדבר הכי טוב שיקרה לעסק שלכם. היעילות והארגון שווים עוד כסף והעסק יכול לצמוח כמו שתמיד חלמתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה