יום רביעי, 5 ביולי 2017

טיפים לבחירת מורה פרטי לGMAT



מבחן GMAT מחייב היערכות מוקדמת וכדאי לעשות זאת יחד עם מורה פרטי. עם זאת, צריך להשקיע בבחירה נכונה של המורה ולא להתפתות לכל הצעה שמונחת על השולחן. בחירה נכונה של מורה פרטי לGMAT תשפר בצורה משמעותית את הסיכויים להצליח במבחן ותאפשר לסטודנטים למצות את הפוטנציאל האישי שלהם. מנגד, מורה לא מקצועי עלול להוריד לטמיון שעות של השקעה וגם הוצאה כספית לא מבוטלת.
הטיפ החשוב ביותר לבחירת מורה פרטי לGMAT הוא להיעזר בהמלצות אובייקטיביות. כמובן שצריך לבחון כל מקרה לגופו ומורה שמסתדר עם תלמיד אחד לא תמיד מבטיח שיתוף פעולה עם תלמיד אחר, אך המלצה היא שיטה מצוינת לצמצם את הסיכון. אפשר לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה ולאתר מורה פרטי לGMAT ברמה גבוהה.

האם יש משמעות למחיר שגובה המורה?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, המחיר שנגבה על ידי מורה פרטי לGMAT לא בהכרח מייצג את רמת המקצועיות שלו. יש מורים מצוינים שגובים מחיר נמוך ואטרקטיבי, ולצדם מורים ללא ניסיון מוכח שמרשים לעצמם לגבות מחיר גבוה יותר מהמקובל בענף. הפתרון הוא להשוות מחירים בין מורים ולהיעזר במידע המופיע באתרי האינטרנט.



במקביל, כדאי לתאם פגישת היכרות לא מחייבת עם מורה פרטי לGMAT עוד לפני שמתחייבים לקבל את שירותיו. מטרת פגישת ההיכרות היא לנהל דין ודברים עם המורה, לבדוק מה הניסיון הספציפי שלו ולבחון את הכימיה בין הצדדים. במידה והפגישה האישית עולה יפה, אפשר להמשיך הלאה לשיעור ניסיון.
לסיכום, בחירת מורה פרטי לGMAT דורשת זמן אך היא שווה את ההשקעה. המורה עוזר לכל תלמיד להתכונן בצורה נכונה למבחן GMAT ובסופו של דבר הוא משפר את הביצועים שלו גם באוניברסיטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה