יום שני, 24 ביולי 2017

לופט



תהליך ארגון האירוע מתחיל בבחירת המקום
בחירת מקום האירוע הוא ההתחלה של כל תהליך הארגון. אי אפשר לקבוע שום דבר לפני שבחרתם את המקום, הרי שכל אחד ישאל אתכם איפה יהיה האירוע כדי לבצע הזמנה וגם סדר הדברים הוא כזה שעדיף קודם כל לדעת את מקום האירוע וכך גם לדעת את המועד. עובדה זו הופכת את בחירת מקום האירוע לקריטית הרי שכל יום שעובר עוד ועוד מקומות נתפסים, ודאי כשמדובר בבחירת לופט שקרוב לביתכם. אמנם יש הרבה לופטים ברחבי הארץ אך אם אתם רוצים לופט שנמצא במקום בו אתם מעוניינים לחגוג, למשל אזור הקריות או אזור באר שבע, ואתם לא רוצים להגביל את מספר הלופטים שמוצעים לבחירה או התפשרות על התאריך המדויק, כדאי שתזמינו ויפה שעה אחת קודם.




בחירה שקולה אחרי סקר שוק מעמיק
אמנם בכל מה שקשור להזמנת הלופט הבא שלכם לאירוע חשוב מאוד להזמין מהר כדי שלא ייגמר אך עדיין חשוב שתהליך ברירת הלופטים תהיה שקולה ומעמיקה. אל תתלהבו מלופט מסוים שמפורסם בפייסבוק או באינטרנט ותזמינו אותו טלפונית רק כדי לשריין אותו, חשוב מאוד להגיע למקום, לדבר עם הבעלים ולראות האם המקום אמין ואיכותי או שמא הוא לא מריח לכם טוב. יש אנשים רבים שמתכננים אירועים בלופטים ומתאכזבים מהיחס שהם מקבלים מעל המקום שלא עומד בהבטחותיו אפילו בדברים קטנים כמו מיזוג אוויר או שעת סיום של האירוע.

רכישה פשוטה יותר ונוחה מבחינת עלויות
כשאתם סוגרים אירוע קטן בלופט במרכז העיר בה אתם גרים, אתם תופתעו לגלות כמה קל לסגור את מועד האירוע. בדרך כלל יבקשו מכם תשלום מקדמה עם שריון התאריך ולקראת מועד האירוע תצטרכו לשלם את הסכום המלא, אך מדובר על פרוצדורה קלה הרבה יותר מאשר להקים מאהל בחוף הים למסיבת רווקים או סגירת אירוע רב מוזמנים לבת מצווה של הילדה הקטנה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה