יום רביעי, 19 ביולי 2017

מנעולן בתל אביב



מה עושה המנעולן?
מנעולן הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר שיש. אמנם העיסוק שלו לא פולש לחיינו בכל יום אך בסופו של דבר בעת צרה הוא תמיד שם בשבילנו. מנעולן הוא בעל מקצוע שאמון על כל תיקון המנעולים ומה שקשור בביטחון שלכם באופן ישיר. מנעולן בתל אביב, ירושלים, חיפה ורמת גן עובדים במתכונת של 24 שעות כדי לספק שירותי חירום וגם שירותי שגרה רגילים. רוב השירותים הרגילים שנותנים מנעולנים ברחבי הארץ קורים באופן עצמאי אך יש מנעולנים שעובדים בצוותים כאשר מנעולנים רבים מחזיקים חנות למנעולים בה אפשר למצוא את כל מה שרוצים בתחום כולל כלי פריצה.

מגיע בשעת חירום להציל אותנו

אם לא פגשתם עוד מנעולן בתל אביב, חכו לרגע הנוראי הזה בוא תיתקעו מחוץ לביתכם בשעת לילה מאוחרת. כשחוזרים מבילוי לפעמים קורה ששוכחים את המפתח ולא יודעים היכן הוא. המפתח יכו להיות ברכב, יכול להיות שנשכח בפאב שביקרנו בו ויכול להיות שהוא נגנב. אם אין לכם מפתח נוסף כדי להיכנס לביתכם תצטרכו לקרוא למנעולן בתל אביב שהוא גם פורץ מנעולים כדי שיפתח לכם את הדלת. בכל מקרה מומלץ לקרוא למנעולן גם אם נכנסתם כיוון שעדיף להחליף מנעול ולהיות בטוחים שרק לנו יש את המפתח.

מה צריך לעשות כדי להיות מנעולן בתל אביב?

כדי להיות מנעולן בתל אביב צמריך לעבור קורס הכשרה שיכול להימשך כמה חודשים ועד שנה. בקורס הסטודנטים לומדים על כל מה שהם צריכים לדעת לעולם המנעולנות כולל החלפת צירים של דלתות, החלפת צילינדרים, הכרת התהליך בו מתקנים צילינדר וכמובן על סוגי הצילינדרים השונים. נלמדת גם מלאכת שכפול המפתחות ופריצה של מנעולי קפיץ וגם על עולם מנעולי הרכב כולל אימובילייזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה