יום שלישי, 25 ביולי 2017

גדר לגינה של בית העסק



בעלי עסקים קטנים וגדולים צריכים לדאוג בין היתר, לאחד מהאלמנטים החשובים ביותר וזה אבטחה וביטחון של בית העסק וכמובן של הלקוחות והעובדים שבו. אחת הדרכים העתיקות אך מוכחות כיעילות ביותר, היא הקמת גדר לגינה של בית העסק ולתחום אותו.

היתרון הביטחוני והשדרוגים המוצעים לגדר
גדר לגינה של בית העסק מאפשרת עיכוב, לכל הפחות ומניעה לכל היותר של פולשים וגורמים שאינם רצויים אל שטח בית העסק שלכם. בייחוד כשאנו מדברים על בתי עסק להם יש גינה, כאלה המצויים ברמת הקרקע ולא בבנייני רבי קומות- פלישת גורמים לא רצויים איננה דבר נדיר. את הגדר לגינה ניתן לשדרג מבחינת האבטחה שהיא מציעה במגוון גורמים ובכך להפוך אותה ליעילה אף יותר. אחד מהגורמים הללו הוא הוספת מצלמות אבטחה על גביי הגדר- מאפשר לנו הן מעקב בדיעבד (במידה וקרתה תקלה כלשהי או פלישה אל השטח, יהיה קל יותר לזהות מה קרה ומי היה מעורב ולהעביר זאת הלאה לרשויות הרלוונטיות) והן מעקב בזמן אמת. כיום ניתן לחבר את מצלמות האבטחה לפלאפונים ולמחשבים האישיים כך שניתן לראות את המתרחש 24 שעות ביממה ובקלות. מעקב בזמן אמת יאפשר מתן תגובה לתקלה או פלישה ברגעים הקריטיים ביותר ואף כך ניתן יהיה למנוע את העתיד לבוא. אופציה נוספת היא גדר לגינה האינדוקטיבית. מדובר בגדר לגינה אשר מרבים להשתמש בה בתעשיות הביטחון והצבא והיא מאד יקרה. הגדר מאפשרת מתן התרעה אוטומטי בעת נגיעה כלשהי בגדר. כך, ניתן להזעיק עזרה ולתת תגובה לפלישה ברגע האמת.



מגוון אפשרויות ומטרה אחת- אבטחה
כאמור, אבטחת בית העסק צריכה להיות בראש מעייניו של כל בעל עסק וכפי שניתן לראות ישנן דרכים אינספור לעשות כך באמצעות גדר לגינה של בית העסק שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה