יום שישי, 14 באוקטובר 2016

הכרויות דיסקרטיות



אתרי הכרויות דיסקרטיות- מה קורה שם בכלל?
אתר הכרויות דיסקרטיות הוא אתר שם מציעים לך להיפגש עם מספר אנשים שונים לפי הגדרות החיפוש שלך. ההרשמה לאתר היא מגיל 18 ומעלה, והגדרות החיפוש כוללות גיל, איזור מגורים, מבנה גוף ומראה פנים, נטייה מינית, העדפות בחדר המיטות ועוד. לרוב, המטרה של אתרים אלו היא מטרה להיכרויות מיניות. ההרשמה על פי רוב היא בתשלום. לכאורה, נראה כאילו האתר הוא לגיטימי לחלוטין. אז מה מסתתר מאחורי אתרי הכרויות דיסקרטיות?



מה מסתתר מאחורי אתרי הכרויות דיסקרטיות?
·         פרופילים פיקטיביים- לאחרונה נתגלה כי אתה אשלי מדיסון  (Ashley Madison) העסיק אנשים על מנת שייצרו פרופילים פיקטיביים. האתר, שהיה נחשב לגדול ביותר בעולם להכרויות למטרות אינטימיות, תפס את כולם בהפתעה גמורה כאשר הצהיר כי הדבר נכון ואף פיצה חלק מלקוחותיו. ניתן להבין כי אם האתר הגדול בעולם עשה זאת, ישנם עוד אתרים רבים אחרים.

·         אומרים שהם רווקים, אבל...- הרבה מהאנשים באתרים אלו מדווחים שהם רווקים או רווקות, או לפעמים אף גרושים וגרושות, אך הרבה פעמים מדובר באנשים המנהלים מערכות יחסים וקשרי נישואין מספר רב של שנים. למעשה, הרשמה לאתר זה יכולה להוביל אתכם כשותף לבגידה. אולי מרגש, אבל לא מאוד מוסרי.

חשוב לזכור
אין כל פסול בהכרות אינטימית עם מישהו או מישהי, העונים להעדפות המראה שלכם ולנטיותכם המיניות. חשוב לשמור על מין מוגן, ונחמד לדעת שאם רוצים אפשר למצוא הכל באינטרנט, אבל לרוב ההרשמה לאתרים אלה עולות כסף רב, וכאשר מדובר באתר פיקטיבי שקיים רק על מנת להוציא מכם כסף, חבל. ייתכן ותקבלו הודעות מפרופילים שונים, אך מדובר לרוב במפעילי העמוד שרוצים לגרום לכם לשלם עוד על ידי חידוש ההרשמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה