יום שישי, 14 באוקטובר 2016

הלוואות לשכירים



לפעמים בחיים פשוט צריך לקחת הלוואה
אי אפשר לצפות את הכל בחיים. לפעמים, פשוט צריך לקחת הלוואה. הלוואה יכולה להיות דווקא משהו טוב, שכן היא מאפשרת לך לקבל את מרווח התמרון הזה שהיית צריך על מנת לצאת מהבוץ. הלוואות לשכירים יכולות לתת לך עוד קצת אוויר לנשימה, על מנת שתוכל לעמוד על שתי רגלייך שוב. אם כן, מה חשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואה?

מה חשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואות לשכירים?
·         לא לשוק אפור- בשום אופן אל תפנו לשוק האפור. בשוק האפור ישנם אנשים אלימים, מאיימים, אשר לא יהססו לפגוע בכם או ביקרים לכם על מנת לקבל את הכסף המגיע להם. בנוסף, לרוב הריביות בשוק האפור הן גבוהות בהרבה מחברות אחרות.

·         לא חובה ללכת לבנק- רבים רצים ישר אל הבנק כשהם צריכים הלוואה. הבנק יכול בהחלט להציע עסקה משתלמת, אבל אם לא, יש עוד הרבה חברות פרטיות המציעות הלוואות לשכירים בריביות אטרקטיביות. בנוסף, ישנן את חברות הביטוח וכמובן שגם בנקים אחרים. לא חובה ללכת ישר לבנק.




·         יועץ פיננסי- על מנת לוודא כי אתם אכן עושים את ההחלטה הנכונה, כדאי לשכור את שירותיו של יועץ פיננסי. תפקידו של היועץ הוא לוודא כי אתם עושים את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם: אסור ליועץ לפעול בניגוד עניינים ואם שכרתם את שירותיו הוא ייעץ לכם ולכם בלבד על מה הכי מתאים למצבכם הכלכלי על מנת לשפר אותו.

בצעו השוואה
בצעו השוואה בין תנאי החוזים השונים שתראו בשוק. לא כל חברה או בנק מציעים את אותה הצעה עבור אותה הלוואה, וכדאי להשוות בין החוזים על מנת לראות איפה ההצעה הכי משתלמת כשאתם לוקחים הלוואות לשכירים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה