יום חמישי, 20 באוקטובר 2016

סנטף לפרגולה - הבחירה המושלמת

סנטף לפרגולה יכול להיות בחירה נהדרת בשבילכם. בהרבה בתים בישראל ניתן לראות לאחרונה יותר ויותר פרגולות שעליהם יש סנטפים. הסנטף הוא חומר המיוצר בישראל, ומטרתו היא איטום הפרגולה. החומר מגיע בצבעים שונים וחדירויות שונות לשמש (מכמעט בלתי חדיר ועד די חדיר) על מנת לאפשר לכם לרכוש אך ורק את מה שהכי מתאים בעיניכם לבית שלכם. אז מה הם היתרונות והחסרונות של הסנטף? והאם לעשות זאת בעצמנו, או שאולי כדאי לפנות לבעל מקצוע?

יתרונות וחסרונות הסנטף

• חומר עמיד- סנטף לפרגולה נחשב לחומר עמיד. אם הסנטף אכן הותקן בצורה תקנית וכיאה לבעל מקצוע אמין ומנוסה, אין לחשוש מנזילה מהסנטף אל תוך הפרגולה. הסנטף גם עמיד לנזקי מזג האוויר, כמו חום קיצוני או קור כבד, גשם, רוח, ברד ולחות. כל הסיבות האלו הופכות סנטף לפרגולה למצרך מבוקש.
• אטימות- בסופו של דבר, אם אתם מעוניינים בפרגולה אטומה לגשם וכדומה, אתם צריכים סנטף לפרגולה. הסנטף מותקן על הפרגולה בכזאת צורה שבה הוא אוטם כניסה אליה מלמעלה, ועל כן אין לדאוג לטפטופים או הצפות חלילה בתוך החלל המדובר (בתנאי שההתקנה בוצעה כהלכה ולא בצורה חובבנית).
• חיסרון הרעש- סנטף עלול לעשות הרבה רעש כאשר פוגעות בו טיפות מים או כדורי ברד, אך לרוב זאת תהיה בעיה רק אם הסנטף נמצא ממש מתחת לחלון של מישהו מדיירי הבית. בעל מקצוע בעל מקצוע מכיר את כל הסודות והטריקים הקיימים במקצוע שלו. בעל מקצוע אמין, מנוסה ואדיב ייתן לכם שירות מעולה במחיר הוגן על מנת שתקבלו את האיכות המירבית של המוצרים שלו. ניתן להתקין סנטף בעצמכם, אך כדאי בהחלט לקרוא למקצוען שכן הנזק שתעשו עלול להיות יותר גדול מהתועלת.

סנטף לפרגולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה