יום שישי, 14 באוקטובר 2016

הכרויות גרושים



מפגשי הכרויות גרושים יכולים להיות שינוי מרענן לחיי האהבה שלכם
הבנתם את הטעות, החלטתם ביחד שלא ניתן לגשר על הפערים, והחלטתם להתגרש. זה בסדר, זה לגיטימי. לא תמיד חייבים ללכת ראש בקיר. אמנם, לא כדאי לוותר בקלות על חיי הנישואין, אך לפעמים כדאי לפתוח פרק חדש בחיים, בעיקר אם גיליתם שעשיתם טעות והתחתנתם עם האדם הלא נכון. ובכן, מה עושים כעת? מפגשי הכרויות גרושים יכולים להיות שינוי מרענן לחיי החברה שלכם, וכמובן גם לחיי האהבה. אז הנה כמה טיפים כשתגיעו למפגשים האלה.

הנה מספר טיפים חשובים כשמדובר על הכרויות גרושים
·         גרושים גרושות- ישנם מפגשים של גרושים- גרושות, ששם, להפתעתכם הרבה, כולם גרושים וגרושות. יש הרבה מן המשותף לאנשים שעברו תהליך כזה. בין אם בגלל שברון לב, שעמום או פשוט הבנה שעשיתם את המעשה הנכון אך עם האדם הלא נכון, תרגישו בנוח, כולם כאן עברו את אותו הדבר.




·         תשאירו את המטען בבית- לא, אני לא מדבר על המטען של הטלפון, אלא את המטען שיש לכם על האקס או האקסית. למה? כי זה לא באמת מעניין אף אחד, בטח לא בפעם הראשונה שהם פוגשים אתכם. אפשר מידי פעם לצחוק על זה קצת, אבל בגדול, הניחו לעבר להישאר בעבר. תהיו עם הפנים קדימה.

·         אלכוהול- אלכוהול עושה כיף. הוא גם נותן ביטחון עצמי. בגלל זה שותים אותו. אבל השתדלו להגביל את עצמכם למשקה אחד במהלך הערב, על מנת באמת להיות מפוקסים ולזהות מי באמת מתאים לכם.

טיפ אחרון
הגעתם לפרק חדש בחייכם. זה הזמן לעשות את מה שתמיד רציתם. תלמדו לנגן, תלמדו שפה חדשה, תעשו ספורט, תאכלו בריא, הקפידו על שינה מספקת ותקראו איזה ספר. אם תהיו אנשים מעניינים, תמשכו אליכם אנשים מעניינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה