יום שישי, 14 באוקטובר 2016

לופט ברחובות



ללופטים ברחובות מאפיינים ייחודיים המשמשים אותנו למגוון מטרות
כיום מקובל לחפש בניין אשר לא רק יספק לנו מקום לביצוע פעולות שונות, אלא גם ייקח חלק בביצוען ויציע לנו מאפיינים אשר ישפרו את החוויה שאנו מנסים ליצור. אחד מסוגי הבנייה הייחודיים ביותר, אשר יכול לתרום לנו בצורה הטובה ביותר מהבחינה הזו, הינו לופט, וברחובות אנו יכולים למצוא לופטים רבים אשר ישרתו אותנו בצורה ייחודית. 

כדאי להכיר את המאפיינים המיוחדים של לופטים ברחובות ואת היתרונות שלהם
·         חללים רחבים: היות והלופטים המקוריים היו בעצם מבנים תעשייתיים נטושים, לרוב מפעלים, נוצר סגנון בנייה ייחודי למבנים מסוג זה, וכיום אנו יכולים למצוא לופטים ברחובות אשר נשארו נאמנים לסגנון זה כאשר אחד ממאפייניו העיקריים הינו חללים רחבים. חללים אלו שימשו בעבר להצבת מכונות גדולות, וכיום הם יכולים לשמש אותנו לשם ריכוז כמות גדולה של אנשים ללא יצירת תחושת צפיפות, למשל לשם עריכת מסיבה או פעילות קבוצתית אחרת. 



·         תקרות גבוהות: התקרות הגבוהות הינן גם חלק מעיצוב הלופטים המקוריים, והם שימשו גם כן בכדי לאפשר הצבת מכונות גדולות או יצירת זרימה תפעולית במפעלים. כיום התקרות הגבוהות של לופט ברחובות יכולים לסייע לנו משתי בחינות- ראשית, הם יוצרים תחושת פתיחות ומונעים את תחושת המחנק במקום, אשר עלולה להיווצר כאשר הוא מאוכלס בכמות גדולה של אנשים. שנית, לתקרות אלה יתרונות עיצוביים רבים אשר בהם נעשה שימוש כאשר מעצבים את הלופט למגורים, ואותם לא ניתן למצוא בשום סגנון בנייה אחר. 

·         מראה תעשייתי: המראה התעשייתי של לופטים ברחובות מסייע לנו ביצירת אווירה ייחודית, אשר יכולה לשמש גם כנושא המרכזי של מסיבות וגם כרקע ליצירת עיצוב ביתי ומזמין יותר, כך שמבנים אלו יכולים לשמש לעריכת מסיבות, מגורים, פתיחת גלריה ומטרות רבות אחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה