יום שישי, 14 באוקטובר 2016

ניקיון דירות



עסק של ניקיון דירות הוא עסק לא פשוט
בשוק התחרותי של היום, במדינת ישראל רוב העסקים החדשים שנפתחים נסגרים לאחר כשנתיים מהיום בו נפתחו. אם כך, כדאי מאוד לוודא כי כאשר אתם פותחים חברת ניקיון דירות, אתם תקפידו על מה שצריך לעשות בשביל לוודא שהעסק שלכם אכן מצליח. אם כן, אילו דברים צריך להקפיד עליהם? הנה רשימה קצרה.

טיפים לוודא כי העסק שלכם מצליח
·         נהלו רישומים וגרפים- נהלו רישום תמידי של כל ההכנסות וההוצאות שלכם. מומלץ גם להכין גרף, על מנת לוודא היכן העסק שלכם עומד בכל חודש. בצעו גרף להוצאות, גרף להכנסות, גרף כולל, גרף לקוחות חדשים וגרף לקוחות שעזבו. כך תדעו איך העסק שלכם מתנהל ותוכלו לבצע שינויים בהתאם לפעולות כושלות או להמשיך פעולות מצליחות.




·         שימו כסף בצד- כדאי שלאחר כל הכנסה, תשימו חלק מהכסף בצד בחשבון החברה. בחיים אי אפשר לצפות את הכל, וטוב שיש קצת כסף בצד על מנת שאם חלילה תצטרכו לשפץ את העסק, ניקיון דירות לא פרח בחודש האחרון, לקוח פתאום עזב או משהו בסגנון, שיהיה לכם עוד קצת כסף בקופה. מומלץ לחסוך לפחות 20%.

·         תנאי עבודה- השתדלו לשלם לעובדים שלכם בזמן. דחיית תשלומים אינה מעידה על מקצועיות, ומורידה בהערכת העובד למקום העבודה ולמנהל שלו. אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יהיו חרוצים השתדלו לדאוג לתנאי עבודתם. היו אדיבים והם יהיו אדיבים אליכם חזרה.

מילה אחרונה
אל תחשבו על הכסף. להוציא כמה שיותר כסף מהלקוח לא צריכה להיות העדיפות שלכם, אלא לספק של שירות ניקיון דירות הכי טוב שאתם יכולים. כך, הלקוחות יהיו מאוד מרוצים והם ישמחו לשלם לכם במחיר שתנקבו. שיהיה בהצלחה בעסק החדש שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה