יום שבת, 22 באוקטובר 2016

עורך דין מסחרי



עורך דין מסחרי יכול להציע מגוון רחב של שירותים עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. יחד עם זאת, ניתן גם להצביע על מספר שירותים עיקריים שמאפיינים את התפקיד והמשרה. עורך הדין יכול לדוגמא לספק שירות משפטי ייחודי במהלך הקמת חברה. הוא מוסמך להמליץ על פעולות עסקיות או מסחריות, ללוות את הלקוח בגיוס הון פרטי או ציבורי ולתמוך בהקמת שותפויות.

כמו כן, לקוחות פרטיים משתמשים בשירותי עורך דין מסחרי מול כונס נכס או במקרים של עוולות מסחריות. הפקעת נכסים של פושט רגל לטובת נושים או תובעים מחייבת מעורבות של עורך דין שמכיר את סעיפי החוק, בעוד במסגרת עוולות מסחריות ניתן להתייעץ איתו לגבי חריגה מנורמות מקובלות של הגינות.
חשוב לציין שעורך דין הוא גם איש מקצוע שמוסמך לספק שירותי ייעוץ לפני, במהלך ואחרי עסקאות בחו"ל. הוא מוסמך לייעץ על עסקאות מיזוג ורכישה, ללוות את הלקוחות בהליכי בוררות וגישור עסקי ולסייע לקבלת בעלות על זיכיון. כל אלו מהווים את שירותיו העיקריים של עורך דין מסחרי מול לקוחות בכל רחבי הארץ.

מתי פונים לעורך דין?
מומלץ לפנות לעורך דין מסחרי מוקדם ככל האפשר. פנייה כזו מונעת בעיות וחוסכת עוגמת נפש מכל המעורבים. פנייה לעורך דין צריכה גם להתבצע בהתאם לנסיבות של כל מקרה, תוך התייחסות לפסקי דין תקדימיים ולקביעות קודמות של בית המשפט. פנייה מוקדמת לעורך דין מאפשרת היערכות נכונה להגשת כתב תביעה או הגנה והיא יכולה למנוע עיכובים מיותרים.

לסיכום, השירותים העיקריים של עורך דין מסחרי מייצגים היטב את תחום הפעילות שלו. עורך הדין פעיל מול לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי והוא מתמחה במגוון סוגי הליכים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה