יום שישי, 14 באוקטובר 2016

מתנדבים



מערך מתנדבים הוא דרך מצוינת לחזק את הכוח הארגוני שלך
בין אם במשטרה, במגן דוד אדום או בחלוקת מזון לנזקקים, מתנדבים הם דרך מצוינת לחזק את הכוח שלך בארגון. לרוב, האנשים שבוחרים להתנדב אינם בגיל ספציפי, אינם מחתך סוציו- אקונומי ספציפי ואינם משתייכים לזרם פוליטי ספציפי. בדיוק בגלל הסיבה הזאת הדרכים שבהן תוכל להגדיל את מערך ההתנדבות אצלך הוא עצום. הנה כמה שיטות קצרות ואפקטיביות להגדלת מערך ההתנדבות בארגון שלך.

טיפים להגדלת מערך מתנדבים בארגון
·         אטרקטיביות- אם ברצונך להגדיל את כמות המתנדבים אצלך בארגון, דאג שההתנדבות תהיה אטרקטיבית. מכבי אש, משטרה או בית חולים למשל, יכולים לדבר על האדרנלין, על כך שהם לוקחים את הטובים ביותר ועל העבודה המאתגרת והחשובה. בנוסף, אפשר לדבר על תחושת השליחות. בדוק מה הן היתרונות בהתנדבות והפוך אותן לאטרקטיביות.




·         מיתוג- בחיים, הכל זה מכירות. כאשר אתה מחפש להגדיל את מערך ההתנדבות בארגון שלך, וודא כי אתה ממתג אותו נכון. רבים יבואו לחלק מזון לנזקקים. מעטים ירצו לחלק מזון אך ורק למשפחות חרדיות לחג אחד ספציפי. רבים ירצו לתרום דם עבור פצועים, אך לא הרבה ירצו לתרום דם רק עבור מחקר. וודא כי המיתוג שלך הוא נכון.

·         תנאים- דאג למתנדבים שלך. וודא כי טוב להם. לפעמים סנדוויצ'ים ושתייה זה כל מה שצריך בשביל לוודא כי מערך ההתנדבות שלך יתפקד מרצונו בצורה הטובה ביותר.

בהצלחה לכולם
התנדבות היא עסק רציני מאוד. בהתנדבותכם, אתם מצילים את החברה שלנו. חשוב לאחל לכם בהצלחה ולהגיד לכם תודה על פועלכם הרב, בין אם ילדים, נשים, ניצולי שואה או קשישים, או פשוט אנשים שידם אינה משגת בכל. התנדבות היא דבר חשוב מאוד. תודה רבה לכם ובהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה