יום שני, 2 באפריל 2012

קוסטה ברווה


מחפשים מקום לנפוש בו בפסח? קוסטה ברווה מחכה לכם
ישנם מקומות אשר שמם נודע בעולם כולו כאתרי נופש ממדרגה ראשונה. האיים הקאריביים הם מקום כזה, איי יוון גם כן. מול כל אלה, ספק אם יש מקום אשר שמו נקשר עם נופש ובילויים כמו החופים של ספרד וספציפית – קוסטה ברווה.

חופשה בקוסטה ברווה היא חוויה מדהימה ונעימה במיוחד – והכל במרחק קצר מאוד יחסית מישראל – רק כ-5 שעות טיסה. אז אם אתם בעניין של רצועת חוף מדהימה, נופש מהסרטים – קוסטה ברווה היא המענה המושלם עבורכם. טוסו על זה...

קצת מידע על קוסטה ברווה בספרד

החופים של קוסטה ברווה בספרד מוכרים בעולם כולו כאתר נופש מהמדרגה הראשונה. קוסטה ברווה היא רצועת חוף ארוכה מאוד בחבל קטלוניה שבדרום ספרד. בשל עובדה זאת, מזג האוויר בקוסטה ברווה הוא ים תיכוני, נעים במיוחד ומתאים במיוחד לחופשה נוחה ונעימה. תיירים מכל העולם מגיעים אל קוסטה ברווה כדי לנפוש בה במהלך חודשי הקיץ ואפילו מעבר לכך גם בשאר עונות השנה. טיסה לספרד אורכת בדרך כלל כ-5 שעות (בהתאם למטוס, מזג האוויר וכו'), ובזכות תנועת התיירים הרבה, לא תהיה לכם כל בעיה להגיע אל חירונה – בירת האיזור, שנמצאת על התפר שבין ההרים הפירנאים לבין העיר ברצלונה. 

קוסטה ברווה


נופש בים התיכון – בסגנון הספרדי

החופים של קוסטה ברווה כבר קנו לעצמם שם בעולם כולו כיעד מעולה לנופש מושלם. לכן אנשים רבים נוהרים אל חופי קוסטה ברווה, כדי לנפוש בהם בקיץ. החופים מוסדרים, ולצידם ניתן למצוא בארים, חנויות וכמובן גם בתי מלון למכביר. במילים אחרות אווירה של בילוי, בילוי ועוד בילוי.

ולא לשכוח - ביקור בעיר העתיקה

לא רק חופים יש בקוסטה ברווה. כמו בכל ביקור בספרד, כדאי לכם שלא להחמיץ ביקור בערים שלה. חירונה נמצאת קרוב יחסית לברצלונה – שהיא חוויה בפני עצמה. בעבור מי שמעדיפים להישאר קרוב, ניתן לסייר בעיר העתיקה של חירונה – אשר תוכלו למצוא בה בניינים עוד מהתקופה הרומית, מוקפים בחומות ובצידם תוספות מאוחרות כגון קתדרלות וכנסיות שונות ומעניינות ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה