יום שני, 23 באפריל 2012

כסאות ברכיים


הקשר בין כסאות ברכיים להקלה בכאבים

בעולם המערבי הביאו הקדמה והטכנולוגיה החדשנית, דברים טובים רבים לחיינו. יחד עם זאת, אותה קדמה, תורמת באופן משמעותי גם לכאבי גב, צוואר כתפיים וברכיים, עקב עבודה הדורשת ישיבה ממושכת מל מחשב, ללא פעילות גופנית ובתנוחה קבועה. כאבים אלו, הם כתוצאה ישירה מישיבה זו, וגם אם ברשותכם כסא, שלכל הדעות הוא נוח ונעים, אין משמעות הדבר שהוא תקין ומתאים לישיבה במשך חלק כה נכבד משעות היום.

בעקבות מכאובים הולכים ומתגברים אלו, נולד הצורך במציאת פתרון, שיקל על אלו המבלים מעל מחמישים אחוזים מהיממה בישיבה בתנוחה קבועה, וכך נוצרו כסאות ברכיים, המתחשבים בעובדות אלו.

כסאות ברכיים- מתחשבים בגוף

כאמור, קיימים כסאות מחשב, או כסאות ישיבה אחרים, אשר כשיושבים עליהם, התחושה היא נעימה למדי. בפועל, כסאות אלו הינם אולי נוחים ונעימים, אולם אינם מתחשבים ואינם מתוכננים לישיבה ממושכת, ודי מהר, אנו מתחילים לחוות תחושות של כאבים באזורים שונים בגוף, כמו כתפיים, גב וצוואר, עקב הישיבה על הכסאות הללו.



יוצרי כסאות ברכיים תכננו אותם, לאחר הבנה כי כסא, יהיה נוח ככל שיהיה, צריך להתחשב גם במבנה הגוף, ובמתן יציבה ומשענת לעמוד השדרה, וכן לזרימת גוף מאוזנת במהלך כל זמן הישיבה. כך נולד הפתרון של כסאות ברכיים, המתחשבים במבנה גוף האדם, ארגונומיים, ומקלים מאד על הכאבים הנוצרים מישיבה ארוכה ובאותה התנוחה.

מבנה כסאות ברכיים

מבנה כסאות ברכיים הוא עם מושב נטוי לפנים, בזוית של שלושים מעלות, ועם תומך מרופד עבור הברכיים. הישיבה היא למעשה בהטייה קדימה, לאחר שנמצא כי תנוחה זו מעניקה את התמיכה המרבית לעמוד השדרה, ובניית כסאות ברכיים אלו, תוכננה מתוך לימוד מבנה עמוד השדרה. כסאות אלו ניתנים לכוונון, כך שכל אחד יכול להשתמש בהם, בהתאם לגובהו.

התכנונים, לפני יצירת כסאות ברכיים, היו רבים ומקיפים, תוך לימוד מעמיק של מבנה גוף האדם. התוצאה היא כסאות מותאמים למצב של ישיבה ממושכת, המאפשרים זרימת דם מאוזנת, וחלוקת משקל הגוף בין אזור המושב, לבין הברכיים, בצורה מאוזנת ונכונה.

לעבודה נעימה

אם אתם מבלים שעות רבות מול מחשב, ולא מבינים מדוע אתם סובלים ממיחושים כה רבים, גם אם הכסא שברשותכם הוא נוח, ישנתם היטב בלילה, ובריאותכם באופן כללי תקינה, זה הזמן לעבור לשימוש של כסאות ברכיים, אשר יגרמו לתחושת הקלה באופן מיידי, וישמרו על גופכם במצב תקין לאורך זמן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה