יום ראשון, 8 באפריל 2012

טיולים מאורגנים לסין



זקוקים לחופשה? נמאס לכם מהטיולים לארה"ב, אירופה וכדומה? טיולים מאורגנים לסין, הם התשובה האולטימטיבית. סין, המדינה השלישית בגודלה בעולם, הולכת ומתפתחת בקצב מדהים, ונראה כי לא רחוק היום בו תהפוך למעצמה החזקה בעולם. איך לא נבקר בארץ המקסימה אשר פתחה את שעריה לעולם, ומזמינה אותנו לחוות ולראות כפי שלא ניתן בשום מקום אחר?

מדוע דווקא טיולים מאורגנים לסין?

היתרון בטיול מאורגן, ובמיוחד במדינה כמו סין, הוא שהתייר הממוצע, שלרוב אינו בקיא בשפה והתרבות המקומית, יכול להסתדר בקלות בסין. זאת מאחר וטיולים מאורגנים לסין, כוללים מדריכים המסבירים לו את השפה ומנהגי המקום. טיול מאורגן לסין, כשמו כן הוא, מתוכנן ומאורגן, בצורה שניתן להספיק וליהנות ממקומות רבים ונבחרים בהמלצת המדריכים.



טיולים מאורגנים לסין - סינית למתחילים

המחליטים לערוך טיולים מאורגנים לסין, יגיעו למדינה המהווה את אחת התרבויות העתיקות והמרתקות ביותר בעולם. הכתב הסיני, הוא העתיק ביותר מבין צורות הכתב השמישות בעולם. בנוסף, המוח הסיני הספיק לתרום לאנושות חלק מההמצאות המשמעותיות ביותר בהיסטוריה.

סיני עני, סיני עשיר

טיולים מאורגנים לסין מהווים חוויה מיוחדת, גם בשל מפגש עם אוכלוסיות בעלות רקע כלכלי מנוגד, החיות זו לצד זו במארג אנושי מרתק. המטיילים יכולים לראות אנשים הנוהגים במכוניות מפוארות, כאשר ממש בסמוך להם, יעבור רוכב אופניים פשוט. גם המבנים הם בעלי ניגודים קיצוניים, עם עיצוב אדריכלי חדיש, לצד ישן ומסורתי, קניונים גדולים ולידם שווקים קטנים ועוד.

טיולים מאורגנים לסין


איך מחליטים עם מי נוסעים?

לקראת טיולים מאורגנים לסין יוצאים רק עם חברה ומדריכים טובים. לכן, בחרו רק בחברה מקצועית ואמינה שתדאג להנאתכם השלמה, בררו את הניסיון של המדריכים בהדרכת טיולים מאורגנים לסין, חפשו המלצות עליהם, ועל חברת הנסיעות, וקבלו מהם מסלול מפורט וברור, המסביר את המסלול, מה צפוי להיות בכל יום בטיול, היכן לנים, אוכלים ועוד.

חשוב למצוא חברה מנוסה עם המלצות של תיירים אחרים, שכבר נסעו בעבר ויכולים לספר לכם על החברה וכן על אופי המסלול ומה שמצפה לכם. טיול מאורגן לסין ייפתח בפניכם עולם חדש. טוסו על זה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה