יום רביעי, 4 באפריל 2012

צילום בוק לבת מצווה


צילום בוק לבת מצווה – מצווה יפה לכל החיים
שאלת אלבום בת המצווה או צילום בוק לבת מצווה כבר איננה שאלה איזוטרית. כיום כל נערות הבת מצווה מעוניינות בבוק לבת המצווה שלהן מכמה סיבות:
א. הבוק נשאר לתמיד וניתן להציץ בו כל אימת שרוצים להיזכר במאורע החשוב.
ב. צילום בוק לבת מצווה הפך לדבר שיגרתי שכולם עושים ושאסור לפספס אותו. צילום בוק לבת מצווה הוא כיף גדול עבור הבת שלכם עם זיכרון לשנים רבות.

מתי ואיך עושים צילום בוק לבת מצווה ?
את הבוק מכינים כמה שבועות לפני האירוע החשוב. ביום האירוע מניחים את הבוק על שולחן מרכזי שכולם יוכלו לעיין בצילומים ולהתרשם מן ההפקה ומאיכות התמונות. הדבר הפך כבר מזמן לסוג של תחרות בין הנערות. תחרות בריאה שבה כל אחת מנסה לארגן את הבוק שלה, באופן כזה שיבלוט לנוכח כל אלבומי התמונות האחרות שבסביבה.



צילום בוק לבת מצווה – אצל צלם מקצועי
צילום בוק לבת מצווה איננו עוד משימה לאח הגדול בבית וגם לא לאבא שלא מצליח להחזיק את המצלמה ישר אף פעם בחיים..... המשימה הזו מוטלת על צלם או צלמת מקצועיים מכמה סיבות: צלם מקצועי יוכל להוציא תחת ידיו תמונות מקצועיות עם תאורה ראוייה וכן יוכל צלם מקצועי להכין את הנערה לצילומים בכל הקשור באיפור, בחירת בגדים ותכשיטים שיקשטו את הנערה.
צלם או צלמת מקצועיים יוכלו לבחור את המיקום של הצילומים ולהבטיח תמונות מסעירות מכל זווית שתסתכלו עליהן. צלם מקצועי ידע לפתח רק את התמונות הטובות באמת ולהמליץ עליהן לבוק, וצלם מקצועי יוכל תמיד לתקן את התמונות הפחות טובות מבחינה טכנית לכדי תמונות מעולות.

צילום בוק לבת מצווה – איפה מצלמים?
בדרך כלל מתחילים מהמקום האינטימי ביותר שהוא חדרה של הנערה. בחדר מצויים כל הדברים שהיא אוהבת וחייה סביבם כל הזמן. לאחר מכן מצלמים ברחבי הבית וניתן להוסיף בני משפחה לצילומים אם רוצים. צילומים במקומות פתוחים מאד מומלצים, כמו חוף הים, חורשה ירוקה, מקום עם עתיקות וכדומה וכמובן צילומי שקיעה מרהיבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה