יום שני, 23 באפריל 2012

קורס צילום


אם אתם חובבי צילום, ואוהבים להנציח רגעים מרגשים, קורס צילום נועד ממש בשבילכם. קורס צילום יכול להיות למתחילים חובבים, או לחילופין למי שמעוניין להפוך את זה למקצוע, ולשלב אהבת המצלמה לעיסוק משתלם. צילום הוא אמנות בפני עצמה, ולחובבי המצלמה, מציע הקורס כלים רבים להעמקת הידע, ונושאים מרתקים מעולם הצילום.

העולם מבעד למצלמה

מצלמה היא אחד הכלים הנדירים, אשר באמצעותה ניתן להנציח רגעים מהחיים בשנייה בה התרחשו, ולהצליח לספר באמצעות התמונה שנלכדה בעין העדשה, סיפור שלם ללא מילים. אין דרכים רבות כאלו, גם של מצב המתעד אירוע או רגע בחיים, ויחד עם זאת הופך אותו ליצירתי ואמנותי ועטוף ברגשות רבים. המצלמה היא הכלי היחיד בו ניתן ללכוד את אותם הרגעים, גם הקטנים בחיים, שללא הונצחו, היו אובדים לנצח.

לומדים לצלם

צילום הנחשב לצילום טוב, הוא צילום בו נרכשים הידע והטכניקות השונות בצילום, אולם קיימים בו גם היצירתיות, האמנותיות והרגש של המצלם, כאשר התמונה מבטאת אותו. צלמים רבים מוכרים בעולם גם מבלי ששמם יהיה חתום על הצילום, בשל הטכניקות המיוחדות שפיתחו, והדרכים שלהם ללכוד את האובייקט בתוך המצלמה ולהשתמש באלמנטים ייחודיים להם.

קורס צילום מציע לימודים מגוונים ועשירים, בהם משולבים רכישת מיומנויות צילום באמצעות טכניקות רבות, ויחד עם זאת מעודד ביטוי עצמי, יצירתיות ומקוריות של הצלם, שישתקפו בצילומיו.

 
אמנות לשמה

קורס צילום מציע מסלולים רבים לפי רמת ההבנה והידע שיש לכם בצילום, וגם הצורך לשמו אתם מעוניינים בקורס. קורס צילום למתחילים מציע לימודים הכוללים את יסודות הצילום, ההסטוריה של המצלמה, טכניקות צילום בסיסיות, היכרות עם המצלמה ומרכיביה, סוגים שונים של עדשות, זום, שימוש באור בצל, צילום בסביבה חיצונית ועוד.

קורס צילום למתקדמים מציע מסלול לצלמים העוסקים כבר בצילום, אם באופן מקצועי ואם למדו כבר את הקורס למתחילים, ומבקשים לחדד את הידע ואת טכניקות הצילום, וללמוד גם כאלו מורכבות יותר. בקורס זה תוכלו ליהנות מלימוד של אפקטים מיוחדים בצילום, צילום בתנאים שונים של תאורה, צילום פנורמי לעומת צילום אובייקט, עריכת תמונה על ידי תוכנות מחשב רלוונטיות לצילום ועוד.

הכי נוח שיש

קורס צילום מציע מסלול לימודי ערב, ונערך במוסדות לימוד המובילים בארץ. הקורס עשיר ומספק מאד, וממנו ניתן להמשיך ולהתמקד בתחום צילום המדבר אליכם ביותר, בין אם צילום סטילס, וידאו, צילום אירועים, צילום אופנה, צילום לעתונות ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה