יום חמישי, 26 באפריל 2012

צילום היריון



מזל טוב! בשעה טובה אנחנו בהריון! איזו תקופה מרגשת ומיוחדת... תקופה של התחדשות, תקופה של בריאה, תקופה של חיים חדשים. הריון, עם כל הקושי הכרוך בו, העייפות והכבדות הוא דבר מיוחד במינו. הריון מעצים את הגוף שלנו, את הנשיות שלנו... אנחנו כבר לא סתם נשים, אנחנו נושאות בתוכנו חיים חדשים. אנחנו כלי קיבול לתוצר של אהבה גמורה. צילום הריון יעזור לך להנציח את הרגעים המיוחדים הללו של תקופת ההיריון.מומלץ ביותר לשלב שלאחר הלידה, כשכבר שוכחים את התקופה המתישה ונשארות רק התמונות המקסימות, מזכרת מהרגעים המיוחדים.

צילום הריון – מזכרת קטנה מרגעים גדולים

צילום הריון הוא טרנד שתפס לאחרונה את רב האוכלוסייה. ההיריון נותן את הביטוי הכי משמעותי לנשיות שלנו, ועל כן אנו רוצות להנציח אותו. הצילום נעשה בדרך כלל על ידי צלם או צלמת מנוסים בתחום בסטודיו שלהם. צילום הריון נעשה באופן מאוד נינוח ומפנק ומעניק שעה אחת של רוגע בשגרת החיים העמוסה.
את צילום ההיריון מומלץ לעשות עם שיתוף פעולה של הבעל, להצטלם איתו ביחד, שהרי הוא חלק בלתי נפרד מההיריון. תמונות מההיריון הן תמונות לא פחות חשובות מתמונות החתונה למשל. חובה שתהיה מזכרת יפה מהרגעים המיוחדים האלו, במיוחד שבדרך כלל, כשאנחנו בתוך התקופה עצמה אנחנו לא זוכרות את רגעי הקסם אלא את רגעי הקושי.


צילום הריון מומלץ לעשות בסביבות השבוע השלושים להריונך, שכן בשבוע זה הבטן כבר עגלגלה ויפה, אך את עדין עם כוחות ונראית נפלא!

צילום הריון – טיפים לבחירת צלם או צלמת

בתקופת ההיריון הגוף שלנו לא בדיוק חטוב ויפה כמו שהיה לפני. לפעמיים המותניים נאבדות לנו בתוך הבטן העגלגלה, הישבן גדל, הירכיים מקבלות תוספות קטנות ועוד. המומחיות הרבה בצילום הריון הוא לדעת להדגיש את המקומות הנכונים ולטשטש את המקומות הרצויים.

בעת בחירת צלם או צלמת שמתמחים בנושא צילום הריון חשוב להתרשם מעבודות קודמות של הצלם ומאיכות הצילום. כמו כן, רצוי לשים לב לאחידות התמונות, למספר הרעיונות והעיצובים הקיימים שהצלם מציע ולכימיה הנוצרת עם הצלם על מנת שחווית הצילום תהיה חוויה מיוחדת ונינוחה עבורך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה