יום שבת, 6 באפריל 2013

הרכבים מוסיקליים




הרכבים מוסיקליים – מעולים בעבור אירועים מכל הסוגים
במהלך השנים האחרונות, מסתבר, כי יותר ויותר מפיקים, עורכים ובעלי אירועים 'שוכרים' הרכבים מוסיקליים מסוג מוסיקלי כזה או אחר בעבור מימוש צרכי המוסיקה של האירועים שלהם – ולא בכדי. בטח כאשר הרכבים מוסיקליים הינם מעולים בעבור אירועים מכל הסוגים, הן ברמה החזותית שלהם, הן ברמה השמיעתית והן מבחינת רמת החוויה הכוללת, והערך המוסף אשר מן הסתם הם מספקים לאירועים אשר בהם הם מנגנים.


על הרכבים מוסיקליים ברמה החזותית ועוד
סוציולוג נודע הכניס פעם את הפתגם, כי, אין טוב ומרשים ממראית עין. הלכה למעשה, אין מתאים מפתגם זה במקרה ובהקשר של הרכבים מוסיקליים באירועים. בטח כאשר מוסיקה היא לא רק המשתנה העיקרי והבולט ביותר בכל אירוע, אלא גם זה אשר מושך יותר מכל את ה'עין'. בהתאם, הרכבים מוסיקליים, הרכבים אשר, למעשה, מהווים להקות לכל דבר, הינם מרשימים, מאתגרים, מעניינים ותזזיתיים ביותר ברמה החזותית – ממש מה שכל אירוע צריך.

                                     

על הרכבים מוסיקליים ברמה השמיעתית ועוד
לא צריך להיות מומחה מדופלם בתחום הסאונד על מנת 'להבין' מדוע השירות המוסיקלי של חברות הגברה ו – DJ הינו, במקרים רבים, רועש, קולני ולא הרמוני ולא סטריאופוני. לעומת זאת, הרכבים מוסיקליים מספקים שירות מוזיקלי לא רק הרמוני וסטריאופוני, אלא גם נעים לכל אוזן. בטח כאשר הרכבים מוסיקליים מנגנים אך ורק על כלים מוסיקליים אמיתיים ו'חיים', מאופיינים במערכת יחסים מוסיקלית פורה ומשומנת היטב בין חברי הלהקה – והכי חשוב, באים מוכנים היטב ומראש לקראת כל אירוע שבו הם מנגנים.

על הרכבים מוסיקליים מבחינת החוויה הכוללת
כידוע, מוטיב המוסיקה הינו מוטיב ראשי, עיקרי ומשפיע ביותר על כל אירוע – ומוטיב אשר ממש אסור להתפשר על האיכות שלו. בטח כאשר הרכבים מוסיקליים רבים מספקים שירות מוסיקלי ייחודי ואיכותי ביותר לאירועים. להוסיף לכך את העובדה, כי, מעבר לשירות ורמת המוסיקה המנוגנת, הם גם מספקים חוויה מוסיקלית, חברתית ותרבותית ברמה הגבוהה ביותר, לטווח הזמן הקצר והארוך כאחד, הרי ומדובר בהרכבים אשר חייבים להיות חלק בלתי נפרד מכל אירוע.
   
               

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה