יום שבת, 13 באפריל 2013

פורטל אימא אדמה



נפש בריאה בגוף בריא – המתכון המנצח עבור כולם
פורטל אימא אדמה נועד לתת לכל אחד ואחת מידע חשוב ורלוונטי עבור מכאוביו השונים או כל סוג של מענה לשאלות שונות בתחומי הגוף והנפש. אצל חלק מהאנשים הכאב הוא פיזי לחלוטין – בעיות גב, כאבי רגליים או מיגרנות חוזרות וכיוצא באלה. אצל אנשים אחרים מדובר בקשיים שטנים ומגוונים אשר מלווים את דרכם לעבר הזוגיות היציבה או העבודה המתאימה להם. אצל אחרים יש כאב נפשי אשר כמובן שהם מבקשים לסלק מן הדרך על מנת שבסופו של דבר יוכלו פשוט לנשום לרווחה ולמצות את מקסימום ההנאה מן החיים בעולם שלנו.

גישה למגוון פתרונות שונים
פורטל אימא אדמה מעניק לכם גישה לפתרונות המתאימים עבור הסיטואציות הללו. תוכלו להתרשם ממגוון הסדנאות הקיימות, להבין לעומק את משמעותן ולמצוא את זו המתאימה לכם. תוכלו גם לקבל מידע על מטפלים ומאמנים אישיים אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לתשומת לב ויחס אישי. ואם אתם מטפלים שמבקשים לקבל מידע לגבי קליניקות להשכרה או אנשי מקצוע המחפשים ציוד מתאים, פורטל אימא אדמה כולל פתרונות לצרכים אלו. 

פורטל אימא אדמה

העשרת הידע באופן מקצועי ביותר
בין יתר היתרונות שלו, פורטל אימא אדמה מכיל גם מידע מקיף בנושאים השונים. מאגר המאמרים הגדול בפורטל כולל תכנים שנכתבו על ידי אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחומם והוא מתעדכן כל העת. כך שתוכלו תמיד להרחיב את ידיעותיכם בנושאים הקרובים ללבכם. בנוסף, תוכלו למצוא גם סרטוני הדרכה בנושאי תזונה, זוגיות, בודהיזם, תודעה ונושאים נוספים רבים.

הישארו מעודכנים עם אמא אדמה
פורטל אימא אדמה כולל בתוכו גם לוח אירועים, כך שתוכלו להתעדכן תמיד לגבי הרצאות, קורסים ומפגשים רוחניים.  כמו כן, קיימים בתוך פורטל אימא אדמה פורומים במגוון נושאים, אשר מנוהלים על ידי אנשי מקצוע שישמחו לסייע, לתת מענה ראשוני ולספק תשובות לשאלותיכם. אל תזניחו את הרוח, את הגוף ואת הנפש. העניקו לעצמכם שקט ושלווה, הרשו לעצמכם להיות מאושרים והיו קשובים לגופכם. פורטל אימא אדמה מגיש בפניכם את מגוון הכלים להם תזדקקו. אתם צריכים רק לבחור ביניהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה