יום שבת, 13 באפריל 2013

רואי חשבון



תרומתם של רואי חשבון למינוף העסק

מסתבכים בהכנת דוחות בהקשר לתפעול העסק שלכם מבחינה חשבונאית, מעקב מסודר של הוצאות והכנסות ובכלל יד על הדופק בכל הנוגע להתנהלות תקינה של העסק שלכם? מן הסתם אתם זקוקים לשירותיהם של רואי חשבון מקצועיים ביותר. בלעדיהם, ניהול העסק הופך ללא כל צל של ספק למסורבל ועם הרבה סיכויים לטעויות שונות אשר, בסופו של יום, יכולות להפוך ליקרות מאד עבור העסק שלכם, וחבל על כך.

שירותים משמעותיים ביותר
רואי חשבון הם הגורם המשמעותי ביותר לניהול פיננסי נכון ותקין של העסק שלכם. אתם לא צריכים להיות חברת ענק כדי לקבל שירותים אלו והם בהחלט משמעותיים ומשפיעים על קבלת החלטות, על מינוף וגידול העסק ועל בקרה זהירה ומדויקת של העבודה שלכם מול הלקוחות ושל הדיווח שלכם מול רשויות המס.

רואי חשבון

מה עושים רואי חשבון?
רואי חשבון הם הישות המקצועית המשמשת כמתווך ביניכם לבין רשויות המס והם גם הגורם המקצועי שיכול לתת לכם עצות והכוונה בכל הנוגע לתחום הכלכלי והעסקי בעסק. בראש ובראשונה הם מפנים עבורכם זמן יקר לניהול וקידום העסק שלכם, ואת הצורך להתעסק בחישוב הוצאות, בדיווח למע"מ או למס הכנסה וגם בדרישה של מה שמגיע לכם על פי חוק: הקטנת תשלומי קנסות, קבלת החזרים מדויקים ממס הכנסה ושינויים בתשלומים במידה של שינויים בסטטוס המקצועי שלכם. רואי חשבון הם גורם אמין, מהימן שמטרתו לסייע לכם להתנהל בצורה חוקית ונכונה ולחזק את העסק שלכם.
בין השירותים אותם נותנים רואי חשבון: ייצוג מול רשויות המס, ניהול ובקרה חשבונאית, הכנת דוחות שנתיים, פיקוח, בקרה והכנת משכורות, הערכת שווי, יעוץ כלכלי וסיוע בכתיבת תוכנית עסקית

רואי חשבון הופכים למשפחה
רואה חשבון טוב הוא כזה שצמיחת העסק שלכם עומדת בראש מעייניו והוא יעשה את כל מה שביכולתו המקצועית ואף האישית לסייע לכם להתקדם ולהתחזק. הוא זה שיתריע על חריגות משמעותיות, על פערים בהכנסות ביחס להוצאות ועוד תחומים רבים וחשובים אליהם מתייחסים רואי חשבון כאילו העסק הוא שלהם והצלחתו היא בעצם ההצלחה שלהם והמוניטין שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה