יום שבת, 13 באפריל 2013

משרד רואה חשבון



משרד רואה חשבון מסייע בעסקאות נדל"ן
אם אתם עומדים לפעול בשוק הנדל"ן חשוב מאד לקחת בחשבון כי מדובר על תחום מורכב ביותר מבחינת החוקים השונים, מבחינת נושאי המיסוי הכרוכים בו, וללא כל צל של ספק מומלץ לפנות אל גורם מקצועי ולהיעזר בידע הרב שלו.

אחד מבין התחומים המרכזיים שבהם משרד רואה חשבון יוכל לשמש לכם בתור יועץ ועוזר, הוא התחום של עסקאות הנדל"ן. מדובר על תחום שונה מאד מכל עולם פיננסי אחר. הסיבה היא כמובן הסכומים הגבוהים שנדונים בעסקאות הנדל"ן, ובעקבות זאת גם ההשלכות הפיננסיות המשמעותיות על מצבכם האישי ו/או על מצב העסק שלכם. משרד רואה חשבון יוכל לנתח עבורכם את העסקה, מכל בחינה שהיא.

משרד רואה חשבון

בחינה של עלויות
השלב הראשון שבו משרד רואה חשבון יוכל לסייע לכם, הוא בבחינת העלויות השונות. יש לזכור כי רואה החשבון הוא גם מומחה במיסוי של נדל"ן. הוא יוכל להסביר לכם את כל הרווחים שתוכלו לגרוף מהעסקה - אך גם יעמוד על חובות התשלום. משרד רואה חשבון יסביר לכם איזה מהמסים עליכם לשלם, בין אם אתם קונים את הנכס ובין אם אתם מוכרים אותו, ויבצע עבורכם שקלול של הסכום הסופי, כולל בחינת תשלומים לאורך זמן.

מסייע ביצירת שותפויות
פעמים רבות עסקאות בתחום הנדל"ן מתבצעות באמצעות שותפויות של מספר גורמים עסקיים. מכיוון שנכסי נדל"ן הם יקרים יחסית, הרי שלעתים אלו הם מספר גורמים אשר מפתחים אותם, קונים ו/או מוכרים אותם. מכאן, משרד רואה חשבון יוכל לסייע לכם רבות ביצירת השותפות. רואה החשבון במשרד יוכל לסייע לכם בניסוח החוזה, ולהסביר את ההשלכות הפיננסיות של השותפות.

נדרשים לקחת הלוואה?
חלק ניכר מעסקאות הנדל"ן שבהן אתם רוכשים נכסים, יצריכו מכם פניה לבנק או לכל גורם אחר ע"מ ליטול הלוואה. גם כאן, משרד רואה חשבון יוכל לסייע לכם לא מעט. נטילת הלוואה בסכום גדול בעסקאות נדל"ן, תצריך מכם ניהול פיננסי חדש לחלוטין, ויצירת מאזן חדש של הכנסות והוצאות, אשר רואה חשבון מוסמך יוכל ליצור ולנסח עבורכם, כדי שתבינו את השלכת ההלוואה לטווח הארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה