יום שבת, 13 באפריל 2013

אינדקס עסקים חינם



למי טוב אינדקס עסקים חינם?
כאשר אתם מעוניינים לשווק את בית העסק בצורה יעילה ולחשוף אותו לכמה שיותר קהלי יעד של לקוחות פוטנציאלים אין כל ספק שאתם צריכים להשתמש בכל מיני מדיות שונות כאלה ואחרות על מנת להצליח בכך. אחת מן המדיות המובילות כיום היא לא אחרת מאשר רשת האינטרנט, ובתוכה באופן ספציפי אינדקס עסקים חינם.
אינדקס עסקים חינם הוא סוג של פלטפורמה עסקית שבה יכול כל עסק לפרסם את עצמו חינם ללא כל תשלום. הפרסום באינדקס חושף את בעלי העסקים לכלל הגולשים באתר בכל רגע נתון. אינדקס עסקים חינם הוא מקום שבו בעלי עסקים מעלים צרכים עסקיים שונים והוא משמש גם כזירה לאינטראקציה בין עסקים. אינדקס עסקים חינם מאפשר לכל אחד לפרסם בו את העסק שלו ולכלל הצרכנים לחפש את מה שהם רוצים ללא עלויות חיפוש.
אינדקס עסקים חינם
כיצד מתבצע הפרסום באינדקס עסקים?
אינדקס עסקים חינם מאפשר לכל אחד לפרסם את העסק שלו על פי סיווגים בפרמטרים שונים. אינדקס עסקים חינם מעמיד לשרות הגולשים מנוע חיפוש פנימי חזק ומהיר שמאפשר להם להגיע לדבר אותו הם מחפשים תוך שניות. הסיווג נעשה על פי תחום העיסוק, תחום המשנה, מיקום העסק השירותים השונים שהעסק מעניק וכדומה. אם אתם עוסקים בשיפוצים למשל, תפורסמו בסיווג המשפצים וגם בתת סיווג של שיפוץ גגות אם אתם מתמחים בכך ובעיר חדרה אם העסק שלכם ממוקם בעיר זו.
מי מפרסם באינדקס עסקים?
אינדקס עסקים חינם מאפשר לכל עסק, קטן או גדול, לפרסם באתר ללא הגבלה וללא שאלות. גם עסקים הנותנים שירותים כמו חשמלאים או אינסטלטורים מקומיים מפרסמים באינדקס עסקים וגם עסקים המוכרים מוצרים בפריסה ארצית, וגם עסקים הנותנים שירותים שאינם קשורים כלל באזור גאוגרפי כמו משרדי נסיעות, משרדי כרטיסים וכדומה.
מי מרוויח מפרסום באינדקס עסקים?
אינדקס עסקים חינם מאפשר לכולם להרוויח. בעלי העסקים נהנים מפרסום וקידום העסק שלהן בחינם וביעילות רבה, והצרכנים הגולשים יכולים להגיע למה שהם מחפשים במהירות שלא ימצאו במקום אחר, ובעלי האתר מרוויחים מתנועת הגולשים אצלם באתר.

תגובה 1: