יום ראשון, 14 באפריל 2013

מומחה לשיקום הפה



כשהפה שלכם צריך מומחה לשיקום הפה
מומחה לשיקום הפה הוא רופא שיניים עם התמחות ספציפית בתחום זה. הטיפול שלו כולל מגוון רב של תחומים אשר בסופו של דבר מטרת כולם לתקן פגמים, מולדים, כתוצאה מהזנחה או מטראומה בפה ובלסת. תפקיד הטיפולים הוא גם להשיב את המראה האסתטי והיפה של השן, החיוך והפה כולו, וגם לעסוק ברפואת שיניים מסורתית יותר לצורך העניין בהתאם לבעיות אשר בהן הוא נתקל אצל המטופלים השונים אשר מגיעים אליו.

משפרים את הלעיסה
תחום שיקום הפה הוא אחד מתוך תשעה ענפי התמחות עיקריים של רפואת השיניים כיום. תחום התמחות זה דורש עוד ארבע שנות התמחות בו, אשר כוללות לימודים מעשיים לצד התנסות מעשית אשר מאפשרת למומחה לצבור וותק מקצועי בענף זה. מומחה לשיקום הפה עוסק בבעיות דנטליות שונות כאלה ואחרות אשר נגרמות עקב הזנחה, מום מולד, טראומה ועוד. השיקום נוגע גם לפן האסתטי של הפנים, הפה והשיניים והוא מתאים לטיפול במטופלים על דרגת סיכון גבוהה, כמו חולי סרטן.

האסתטיקה חוזרת לפנים שלכם
תחום שיקום הפה מתמקד בתיקון של תפקודי השיניים והלסת ושיפור המראה האסתטי של החיוך בפרט והפנים בכלל. אולם בעוד שלא כל רופא שיניים הוא מומחה לשיקום הפה, הרי שכל מומחה לשיקום הפה יכול לעסוק ברפואת שיניים כללית כגון סתימת חורים, התקנת כתרים, שתלים ועוד. זה הוא מן הסתם יתרון עצום במקום לנדוד בין רופאי שיניים שונים בפרט אם מדובר בטיפולים "סטנדרטיים" שונים אשר להם אתם נזקקים מעת לעת.

התמחות מקצועית
אם אתם זקוקים לשירותיו של מומחה לשיקום הפה ודאו כי זה הוא אכן תחום המומחיות שלו מאחר ולעתים המונחים עשויים לבלבל מעט. המומחה עוסק בתחומים כמו שחזור הפה והשבת המראה האסתטי והיפה שלו, טיפול בפה לאחר מחלת סרטן הפה, טיפול בפציעות במבנה הפה, טיפול בבעיות של מערכת הלעיסה, טיפול בבעיות של הנחירות ושל הפרעות שינה כאלה ואחרות, התאמת שיניים תותבות, שתלים, כתרים וגשרים ועוד. לאלו האחרונים מתבצעת העבודה מול מעבדת שיניים אשר איתה עובד המומחה לשיקום הפה באופן קבוע.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה