יום שני, 29 ביולי 2013

עסקים למסירה



מה היתרונות ברכישת עסקים למסירה?
אם אתם מעוניינים להרחיב את תחום הפעילות העצמאי שלכם, יש לכם שתי אפשרויות מרכזיות לעשות זאת בצורה נכונה וטובה. אפשרות אחת היא לפתוח עסק חדש לחלוטין כמובן על כל המשתמע מכך לצורך העניין. אפשרות אחרת, היא לבחון את האפשרות של רכישת עסקים למסירה. העסקים השונים אשר מן הסתם מוצעים למסירה הם מגוונים ביותר לכל הדעות, ובכל מקום בארץ אפשר למצוא מגוון רחב מאד של עסקים למסירה. אז מדוע אפשרות זו בעצם נחשבת לטובה יותר, יעילה יותר ונוחה יותר בסופו של דבר?


חוסכת בהרבה הוצאות
לכאורה, ההוצאה הנדרשת עבור רכישה של עסקים למסירה היא גבוהה יותר מפתיחת עסק חדש - אתם הרי משלמים לבעלים הקודמים סכום מסוים עבור רכישת העסק. בפועל, אתם מבצעים כאן חיסכון אדיר. הציוד הרי כבר קיים. כך גם ההסכמים מול העובדים השונים, כך שאין צורך לשכור כוח אדם חדש (וגם אם יש צורך, זה לא באותן כמויות כמו של עסק חדש לחלוטין), ולרוב יש גם הסכם שכירות קיים באשר לשטח שבו העסק פועל.

לא צריך להתחיל הכל מחדש
כאשר אתם רוכשים עסקים למסירה, אתם מן הסתם מתכוונים לבצע שינויים בעסק. סביר להניח שמי שמוכר את העסק, עושה זאת משום שהוא לא רווחי, משום שאחרת הוא לא היה מוכר אותו. עם זאת, חשוב להבין שהשינוי לא חייב להיות דרסטי לחלוטין. כאמור - הבסיס כבר קיים לכם. לפני שאתם רוכשים עסקים למסירה, אתם יכולים לבחון את נקודות החוזק והחולשה של העסקים מבחוץ, וכך כשתקנו את העסק, תדעו בדיוק איזה שינויים עליכם לבצע.

יש גם מוקדי ידע
כשאתם רוכשים עסקים למסירה, יש לא מעט אנשים שישמחו לסייע לכם בתהליך ולמסור לכם את כל המידע על העסק - כולל בעלים קודמים, מנהלים, ועובדים בדרגים השונים. כך בצעם, אם בפתיחה של עסק חדש אתם בעצמכם צוללים למים עמוקים של אי וודאות, הרי שברכישה של עסק חדש אתם יכולים להיעזר במוקדי הידע השונים, וכך לנהל את העסק בצורה יעילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה