יום שני, 29 ביולי 2013

מתנות לראש השנה



לבחור מתנות לראש השנה לעובדים שלכם
אנחנו הישראלים אוהבים מאד לתת ולקבל מתנות בחגים המרכזיים שאנו חוגגים במלך השנה. אז הנה, שוב מגיע ראש השנה, ואתם צריכים לבחור מתנות עבור העובדים שלכם על מנת לתת להם את התחושה הכל כך חשובה, שהם יקרים לכם, וכי אתם מעריכים את עבודתם הרבה.
אם כן, מכיוון שראש השנה הוא חג שמח מאד של התחדשות, חשוב מאד לבחור מתנות לראש השנה שיהיו איכותיות, ויראו על אכפתיות מצד ההנהלה של החברה. אז איך אפשר בעצם לבחור מתנות לראש השנה עבורה עובדים? איזה אפשרויות עומדות בפניכם? והאם אפשר להתאים את הקונספט של המתנות לאופי הארגון?

מתנות שיהיו שימושיות
ראשית, אם אתם בוחרים מתנות לראש השנה עבור העובדים שלכם, רצוי לבחור במתנה שימושית. קחו בחשבון שאת כלי האירוח שמשתמשים בהם פעם בשנה  העובדים שלכם כבר קיבלו ממישהו אחר. במקום זה הביאו להם מתנה שימושית - בקבוק יין, פותחן בקבוקים, ערכת פיקניק, קופסאות אחסון איכותיות, חלוקים, סט של סכיני שף, ועדו ועוד מתנות שונות, שיהיו גם איכותיות - אך גם שימושיות מאד.

לשלב עם לוגו החברה
כאשר אתם בוחרים מתנות לראש השנה עבור העובדים, אתם כמובן יכולים לעשות זאת בשילוב עם הלוגו של החברה שלכם. אפשר להטביע את הלוגו על כל מוצר, בין אם כמדבקה, בין אם אפילו לרקום את הלוגו על מוצרים שונים כמו בגדים או מגבות. כך, אתם גם מעניקים מתנות לראש השנה לעובדים שלכם ומשמחים אותם, וגם מחזקים בצורה ברורה את השייכות ואת הזהות הארגונית שלכם - דבר שמאד עוזר בטווח הארוך.

חשוב מאד להשקיע
יש להבין כי מתנות לראש השנה אינן עוד מתנות רגילות שאתם מחלקים באירועי החברה השונים. ראש השנה הוא ההזדמנות שלכם לקשר ולחזק את העובדים שלכם בתוך הארגון. זה הזמן להראות להם שאתם שמים לב לעבודה הקשה שהם משקיעים ולתגמל אותם בהתאם. לכן, חשוב מאד לבחור במתנות איכותיות, ולזכור כי מדובר על השקעה אשר תחזיר את עצמה, דרך עובדים שחשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה