יום שלישי, 23 ביולי 2013

נומרולוגיה




מספרים מספרים סיפור

הנומרולוגיה היא תורה עתיקה, המתייחסת לאותיות ולמספרים המופיעים בחיינו ונמצאים בהם. לכל מספר ישנה משמעות, כך המספרים מספרים לנו על האדם שאותו הם מייצגים. הנומרולוגיה היא כלי אבחוני עוצמתי, המסייע בהבנת דרך חייו של האדם וגורלו. תורת הנומרולוגיה מזכה אותנו בנקודת מבט נוספת על המציאות המוכרת לנו ובכך מעניקה לנו הזדמנות ללמוד להתמודד עם המציאות בצורה טובה יותר, בכדי ליצור לעצמנו עתיד טוב יותר.


אתם רוצים שינוי?

האפשרות להשתנות נתונה בידינו בכל רגע נתון, אפילו עכשיו, זוהי בחירה. כל העולם פועל לפי סיבה ותוצאה, כלומר כל מה שקורה לנו, כל מה שאנחנו, הוא תוצאה של מה שקרה קודם. אם נצליח לראות זאת, בצורה אובייקטיבית, נוכל להתייחס לחיינו מתוך רצון בריא להעצים את עצמנו. נומרולוגים יכולים לסייע לנו בכך בצורה הטובה ביותר, על ידי ייעוץ וניווט נכון של האדם אל עבר ייעודו, בדרך של בחירה. 



ייעוד אישי

לכל אחד מאיתנו ייעוד בעולם הזה, שאיתו הוא נולד ואליו הוא צריך להגיע. כאשר איננו מודעים לייעודנו אנו "נגררים" לכיוונו על ידי כוחות מעבר להבנתנו, בצורה שאינה נעימה בהכרח. בצורה זו, אנו נידונים מראש לכישלון במילוי ייעודנו ורוב הסיכויים הם, כי ניכשל בהשגתו. לעומת זאת, אם נדע מהו ייעודנו בחיים ונלך לקראתו מתוך בחירה בראש מורם, נזכה להרגשת סיפוק עצמי ואושר לאורך כל הדרך. נומרולוגים מקצועיים יודעים לתרגם את סוד המספרים שלנו ולכוון אותנו לעבר יעודנו, מתוך הבנת טובתנו האישית. 


במרחק שיחה אחת מאיתנו

במרחק שיחת טלפון אחת ממתינים לכם מומחי נומרולוגיה, מהטובים ביותר בארץ. ישנם אתרים שונים המארחים נומרולוגים אשר עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה,
בצורה דיסקרטית ואנונימית. ניתן לפנות אליהם בכל שאלה, בעיה או דילמה על מנת למצוא את ייעודכם, בכדי שתוכלו למצוא שלווה וסיפוק בחיים. נומרולוגיה הינה כלי בכדי לעזור בפתרון כל בעיה בחייכם ומענה על כל שאלה שעשויה להיות לכם. הקליקו על הנומרולוג הנבחר והוא יעזור לכם למצוא את הדרך אל הייעוד בחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה