יום שני, 2 במרץ 2015

דלתות פנים מחיר



כללים לקביעת דלתות פנים מחיר

יש מספר כללים ברורים אשר באמצעותם ניתן לקבוע את המחיר של דלתות פנים. הכלל הראשון הוא לקבוע מחיר לפי איכות המוצר. כאן ההבדלים נובעים מפערים משמעותיים בין עלויות חומרי הגלם. דלת עץ נמכרת לרוב במחיר נמוך יותר בהשוואה לדלת מתכת או פלדה. מצד שני, יש דגמים אקסקלוסיביים של דלתות עץ שעלותם דווקא גבוהה מדלתות אחרות. הכלל לקביעת דלתות פנים מחיר מתחשב בחומר הגלם ובאופיו.
כלל שני לקביעת דלתות פנים מחיר הוא הביקוש. בתחום העיצוב, הריהוט וגם הדלתות יש משמעות גדולה לפער בין הביקוש להיצע. ביקוש גבוה עבור סוג מסוים של דלתות עלול להיתקל בהיצע נמוך. במצב כזה תחול עליית מחירים של עשרות ומאות אחוזים. מעבר לכך, יש להביא בחשבון את ההשפעה של תקופות שונות בשנה על דלתות פנים מחיר. בתקופת החגים, בפסח או לקראת ראש השנה עולים מחירי הדלתות וזאת בשל עלייה מקבילה בביקוש. לעומת זאת, בתקופות אחרות ההיצע גבוה יותר מהביקוש ולכן המחירים יורדים.




אחריות יצרן לעומת התקנה והובלה

יש גם פרמטרים חיצוניים הקובעים דלתות פנים מחיר. יצרנים מסוימים עם מוניטין חיובי יכולים להרשות לעצמם לגבות מחיר גבוה בהשוואה ליצרנים אחרים. היתרון של יצרן מנוסה ואמין הוא מתן תקופת אחריות ארוכה, המספקת ללקוח אפשרות לבצע תיקונים עבור ליקויים או בעיות. בנוסף, יש משווקים מורשים אשר מוכרים את דלתות פנים מחיר המגלם את עלות ההובלה. זו הטבה ששוויה אלפי שקלים והיא רלוונטית גם עבור בעלי בתים פרטיים וגם עבור קבלנים, בעלי משרדים וכן הלאה.
כדאי לברר מראש לגבי סעיפי האחריות, ההתקנה וההובלה. בירורים אלו תורמים לרכישת דלתות פנים מחיר אטרקטיבי וחוסכים תסכול והפתעות לא רצויות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה