יום שישי, 6 במרץ 2015

טיולים מאורגנים לארגנטינה – המדינה השמינית בגודלה בעולם



ארגנטינה היא אחת המדינות המשמעותיות והידועות ביותר בעולם – כשבשטחה היא השמינית בגודלה בעולם. היא מפורסמת בגלל התרבות הענפה, הכדורגל המדהים והאהבה הגדולה לבשר -  אך אלה רק חלקים מארגנטינה האמיתי. ארגנטינה מחולקת מבחינה גאוגרפית לשלושה חבלי ארץ – מישור הפאמפס שבמרכז המדינה, רמת פטגוניה בדרום המדינה והרי האנדים המושלגים בצפון המדינה. עיר הבירה של ארגנטינה, בואנוס איירס, היא גם העיר הגדולה במדינה - ובמטרופולין שלה 11 מיליון תושבים. סך הכל בארגנטינה ישנם 43 מיליון תושבים (32 בעולם) ואת הקהילה היהודית הגדולה בדרום אמריקה – רבע מיליון סך הכל.




המשיכה של התייר הישראלי לארגנטינה – מובנת מאוד
ארגנטינה היא אחד מיעדי הטיול הפופולאריים ביותר בקרב מגוון רחב של תיירים ישראלים – ובצדק. מדובר במדינה עם הרבה מאוד מוקדי משיכה. הנופים המדהימים שמציעה ארגנטינה הם כמובן מוקד המשיכה העיקרי – פסגות מושלגות, מסלולים מרהיבים ואפילו הנהר הרחב בעולם (הריו דה לה פלטה). בנוסף, האקלים ברוב ארגנטינה נוח ונעים מאוד – ומאפשר טיולים רגליים ללא קשיי מזג אוויר קיצוני. הרבה מאוד תיירים מוצאים את סיפוקם בטיול דווקא בערים המיוחדות של ארגנטינה – מבואנוס איירס האירופית ועד ברילוצ'ה השוויצרית.

טיולים מאורגנים לארגנטינה – הדרך הטובה ביותר לחוות את המדינה
טיולים מאורגנים לארגנטינה הם אופציה מצוינת לחוויה מקסימלית של מה שיש לארגנטינה להציע ביותר בזמן קצר יחסית. טיולים מאורגנים לארגנטינה יכולים להיות חלק מטיול ארוך ומקיף יותר הכולל גם יעדים נוספים באמריקה הלטינית – אך טיולים מאורגנים לארגנטינה הם בפני עצמם מקיפים ויכולים לקחת כמה שבועות מלאים. טיולים מאורגנים לארגנטינה יכללו שילוב בין טיולי נוף וטבע ובין סיורים עירוניים - בכדי לחוות את ארגנטינה בצורה המלאה והמקיפה ביותר. בדקו את התאריכים הקרובים של טיולים מאורגנים לארגנטינה ותזמינו מקום – מדובר בחוויה בלתי נשכחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה