יום שלישי, 31 במרץ 2015

צרכי משרד



איך עונים על צרכי משרד של משרד קטן?
מענה על צרכי משרד עבור משרד קטן עשוי להיות לא פחות מורכב ומסובך מהפעלת משרד גדול. בתחום העסקים והמשרדים הגודל אינו מהווה פקטור משמעותי. דווקא במשרדים קטנים מקבל כל פרט משמעות מיוחדת. במשרדים מן הסוג הזה אין מקום לטעויות. צרכי משרד קטן מחייבים התגייסות, מסירות ומחויבות מצד כל המנהלים והעובדים. במשרד קטן צריכים העובדים לגלות אחריות ולחשוב מחוץ לקופסא. עליהם לעזור למנהלים לענות על הצרכים השוטפים ולהפנות את תשומת ליבם לתקלות או בעיות.

מענה על צרכי משרד קטן תלוי במספר פרמטרים. ראשית, תפקיד המנהלים הוא לקבוע בצורה ברורה את תחומי האחריות. מנהלים של משרד קטן חייבים להגיע לעיתים קרובות על מנת לעקוב אחר המתרחש. מצד שני, עליהם לבזר סמכויות ולהעניק אחריות. עובדים שמרגישים חלק מהמשרד יתרמו מזמנם הפנוי ויחזיקו במוטיבציה גבוהה. אלו העובדים אשר מגבירים את יכולת ההישרדות של משרד קטן גם בטווח הקצר ובעיקר בטווח הארוך.

כמה עולה להחזיק משרד?
מבחינה כלכלית, מענה על צרכי משרד קטן תלוי באופי הפעילות. בעלי המשרד צריכים להחליט האם הם מספקים שירותים או מוצרים, כיצד הם משתמשים באתר האינטרנט ובאיזו צורה הם מעוניינים לייצר בידול מול המתחרים. שיקולים אלו הם חלק מהתהליך של פתיחת משרד ויש להם משמעות כלכלית גדולה. אין דרך אחת חד משמעית לקבוע כמה עולה להחזיק משרד, היות ובכל תחום יש מחירון שונה.  

שיתוף פעולה בין עובדים ומנהלים הוא תנאי למענה על צרכי משרד קטן. יחד עם זאת, ברמה היומיומית יש משמעות גדולה לאמצעים הטכניים. בעלי המשרד צריכים לספק ציוד ברמה גבוהה ולשמור על סביבה תומכת ומפרגנת. עליהם לעמוד בתשלומים לספקים ולהפוך את העובדים לשותפים מלאים בעשייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה