יום שני, 9 במרץ 2015

הרצאה בנושא קריסטלים



מה זה בכלל קריסטלים ולמה הם טובים לנו?

אנחנו שומעים מסביב יותר ויותר על קריסטלים – כשיותר ויותר אנשים מסביבנו עברו סדנה או הרצאה בנושא קריסטלים וחזרו לספר לנו על כך בעיניים נוצצות. נתן לכם הסבר קצר אודות קריסטלים. קריסטל, או בשמו העברי גביש, הוא ריכוז של מינרלים שעברו תהליך התגבשות וקיבלו צורה מוצקה. לכל קריסטל מבנה מינרלי, צבע, צורה ורמת קושי ייחודיים לו – שהופכים אותו ליחיד מסוגו מול מינרלים אחרים. חוץ מיופיים הייחודי, למינרלים תכונות טבעיות שהופעות אותם לאבני מרפא – רפואה משלימה מצליחה במיוחד.

טיפולי קריסטלים – רתימת הטבע למען העצמת הגוף

כאמור, טיפולים באמצעות קריסטלים הם טיפולים רפואיים לכל דבר – לא מדובר כאן בנסתר או במיסטי. טיפול באמצעות קריסטלים רותם את תכונותיו הטבעיות של הקריסטל ומשתמש בהן להשפעה מחזקת על הגוף. בכדי להבין כיצד הם עושים זאת, חשוב שנבין שהקריסטלים עשויים ממינרלים, שקיימים גם בגופנו. מגע של קריסטל עם הגוף שלנו מחזקת בגופנו את מאזן המינרל הדומיננטי בקריסטל. כן ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות – מדלקות פרקים ועד כאבי שיניים – באמצעות קריסטלים. בנוסף, לצבעו של הקריסטל וצורתו השפעה פסיכולוגית על נפשנו – והוא יכול להרגיע, לחזק או לחדש את המרץ והאנרגיה שלנו במגע עם הגוף. השפעה זו קשורה גם לתדרי המרפא של הקריסטל – שמשפיעים על האנרגיה שאופפת את גופנו.

הרצאה בנושא קריסטלים – להחיות ולהעצים את האירוע החברתי שלכם

אם אתם מחפשים הרצאה מעניינת וחווייתית לאירוע החברתי הבא שלכם – אופציה נהדרת היא הרצאה בנושא קריסטלים. הרצאה בנושא קריסטלים היא קודם כל מרתקת בתוכנה – הרצאה בנושא קריסטלים נותנת לנו ידע פרקטי וחשוב אודות שיטת מרפא לגופנו. בנוסף, הרצאה בנושא קריסטלים משלבת גם אופי מעשי – וניתן לחוש את הקריסטלים ולרכוש אותם בסופה. מדובר בהשקעה שלא תתחרטו עליה – שתהפוך את האירוע שלכם מעוד אירוע לחוויה שלא תשכחו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה