יום שני, 23 במרץ 2015

איך בוחרים מקום לחתונה קטנה?



בחירת מקום לחתונה קטנה היא שלב חשוב ומבלבל. בני זוג צריכים לדעת שבחתונה קטנה אין מקום לטעויות: המקום קובע את האופי של האירוע, את שביעות הרצון של האורחים ואת התקציב או רמת ההוצאות. הבחירה במקום מתבצעת בשלב מוקדם ועוד לפני הדפסת ההזמנות או קבלת אישורי הגעה מהאורחים. מעבר לכך, בני זוג רבים מתייחסים לשלב של בחירת מקום לחתונה קטנה בתור הזדמנות לבחון את חוזק מערכת היחסים. יש הרבה דילמות המתעוררות כאשר בוחרים מקום לחתונה קטנה ולא כל בני הזוג מתמודדים איתן בצורה זהה.

הטיפ החשוב ביותר הוא להגדיר קריטריונים קבועים עבור בחירת מקום. הקריטריונים החשובים הם איזור בארץ, מספר משתתפים, כשרות וסוג החלל. בחירת מקום לחתונה קטנה שונה מבחירת מקום המיועד ליום הולדת, יום נישואין או אפילו ברית ובת מצווה. מספר המשתתפים לחתונה קטנה מוגדר בתור 100-150 מוזמנים, אולם יש מקומות גמישים בהם ניתן לאכלס יותר אורחים. מבחינת כשרות, ההבדלים העיקריים הם בין מקומות עם תעודה רגילה, תעודת כשרות למהדרין, תעודת כשרות גלאט או ללא תעודה לחלוטין.

כיצד סוג החלל משפיע על אופי האירוע?
כדאי להתעכב על הקריטריון של סוג החלל כאשר בוחרים מקום לחתונה קטנה. באופן עקרוני נהוג להבחין בין חדר פרטי, מסעדה סגורה, מרפסת וחצר. סוג החלל משפיע על אופי האירוע באופן ישיר. בתקופת החורף לדוגמא לא ניתן לקיים חתונה במקום פתוח, בעוד בקיץ יש צורך להיערך עם אמצעי מיזוג מיוחדים. בני הזוג נדרשים לתת את הדעת על השיקולים הללו ולהתייעץ עם אנשי מקצוע במקרה של פערי ציפיות.
חתונה קטנה מציעה יתרונות רבים. עם זאת, הצלחתה תלויה בבחירת המקום ולכן כדאי להשקיע זמן ומשאבים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה