יום שבת, 12 בספטמבר 2015

ארון הזזה נוח ויפה



אין יותר נוח היום מלאחסן בגדים, הלבשה תחתונה, גרביים, חליפות מאשר בתוך ארון הזזה. הנוחות באה לידי ביטוי גם בחסכון במקום בחלל החדר וזאת מהעובדה כי לארון אין דלתות שנפתחות כלפי חוץ, אלה הן רצות על מסילות. פתיחה של דלתות ארון תמיד הייתה אחד החסרונות הבולטים שלא פעם גרמה לביטול עסקאות ברגע האחרון. 
 
קל בכיס נוח בלב
ארון הזזה קיבל מקום כבוד בכל חדר שהוא נמצא בזכות אפשרויות העיצוב הרבות שהוא מגיע שקולעות בול לטעם הלקוח, בזכות נוחות אחסון הבגדים מבלי לאבד מאיכותו, בזכות החיסכון במקום ובזכות המחיר המאפשר לכל אחד היום לרכוש אחד כזה, לפחות לכל חדר בבית. אם בעבר היה צריך לקרוא כל פעם לנגר שיכוון צירים ודלתות הלוא היום עם עידן ארונות ההזזה הבעיה נמוגה ואיננה קיימת בכלל.




ארון שהוא גאדג'ט
בזכות מעצבי על גאונים ששוקדים יום ולילה על עיצובים ושיכלולים בארונות ההזזה יש לנו אפשרות היום להזמין ארון הזזה שהוא טלוויזיה או טפט מונפש וכן הלאה והלאה שיכלולים שאפשריים בזכות טכנולוגיה מתקדמת מאין כמוה בתחום הנגרות והפרזול. היכולת לשלב הדפסים ותמונות על גביי זכוכית דלתות ההזזה של הארונות היא טרנד שסוחף את כל העולם ואין אחד שלא רוצה לפחות ארון אחד כזה בבית. 

עלות לכל כיס
אין ספק שארונות ההזזה של היום הם שיא היופי והתחכום בכל בית. למרות כל השכלולים שניתן למצוא היום בכל ארון הזזה הם לא משפיעים באופן ישיר על העלות שלו בשוק. הסיבה לכך שככל שכמות הדרישה עולה וכמויות הייצור עולות, כך גם המכירות עולות, מה שמאפשר לשמור על מחיר שוק שפוי ולא מוגזם ומי שיוצא מסופק הוא הלקוח בעיקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה