יום שבת, 12 בספטמבר 2015

מה תפקידו של יועץ משכנתאות פרטי



כל מי שלוקח משכנתא או מבצע מחזור של משכנתא עובר דרך יועץ של הבנק או הגורם המלווה (ישנן חברות שאינן בנקים שרשאיות לתת הלוואות משכנתא). לכן, השאלה מה תפקידו של יועץ משכנתאות פרטי עולה אצל רבים. רגע לפני שמבררים מה עושה היועץ הפרטי כדאי מאד לחשוב את מי הוא משרת ומי יכול לשמור על האינטרסים שלכם. יועץ משכנתאות פרטי משרת רק את האינטרסים שלהלקוח שלו, הוא לא מקבל כסף מהבנק או הגורם המלווה ולכן הוא פועל כדי להשיג את המשכנתא הטובה ביותר עבור הלקוח ולא עבור הבנק.




כיצד עובד יועץ המשכנתאות
יועץ משכנתאות פרטי עובד בשלבים. בשלב הראשון משוחח היועץ עם הלקוחות ומברר פרטים עליהם. בשיחה היועץ מברר פרטים על הלקוחות ומה הם מבקשים לקבל מהמשכנתא שלהם. היועץ מברר פרטים על העבודה של הלקוחות, מברר אם מתוכננים שינויים בחייהם ובסופו של דבר הוא מתכנן את המשכנתא שטובה להם ביותר. בסיום שלב תכנון המשכנתא יוצא היועץ למכרזים בין הבנקים והגופים השונים שנותנים משכנתאות.

חיסכון בזמן
באפשרותו של יועץ המשכנתאות לחסוך זמן רב עבור הלקוחות שלו. החיסכון בא לידי ביטוי בזמן הנדרש לצאת לכל הבנקים (מה שיכול לגרום לאובדן של ימי עבודה והשקעה של זמן יקר) והוא בא לידי ביטוי ביכולת של היועץ לזרז את התהליך כיוון שהוא מתרכז רק במשכנתא שלכם.

חיסכון בתשלומים
תפקידו של יועץ משכנתאות פרטי הוא לחסוך לכל אחד במשכנתא שלו ואין זה משנה אם הוא לוקח משכנתא חדשה או אם הוא מבצע תהליך של מחזור משכנתא. החיסכון בכסף מתבטא בתשלום החודשי ובמספר השנים בהן המשכנתא משולמת על ידי הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה