יום שני, 14 בספטמבר 2015

מכירת זהב תמורת מזומן



מכירת זהב – אולי יש לך אוצר בבית
רבים מחזיקים אוצר בבית בלי שהם מודעים לכך. הזהב הישן שאינו נמצא בשימוש הוא אוצר שאפשר להפוך אותו להכנסה משמעותית. זהב ישן יכול להיות בצורת מטבעות ישנים, תכשיטים שלא נמצאים בשימוש ופריטים אחרים עשויים זהב. בעוד אצל רבים הזהב לא נמצא בשימוש אצל אחרים הוא שווה הרבה מאד כסף. כמובן, ישנם פריטים שאין להם מחיר כמו למשל תכשיטים נדירים שעברו בירושה או ניתנו באירוע יוצא דופן ואז לא מומלץ למכור אותם אבל ישנם מצבים רבים של תכשיטים שלא משתמשים בהם (בשל סיבות שונות כמו למשל העיצוב המיושן שלהם) ופריטים אחרים שלא מתאימים לשום מקום ונמצאים בארגזים. 

הזמן לגלות את האוצר
כל מי שרוצה לעשות סדר בבית ולהרוויח הרבה כסף, צריך לאסוף את הזהב ופרטי הזהב שברשותו ולבחון כמה הוא שווה. מכירת זהב היא לא פעולה מורכבת מאד אם פונים לבעל העסק הנכון שמומחה בתחום. עם זאת, מומלץ מאד לאסוף את הפריטים השונים ולקבל על כל אחד מהם הצעה בנפרד ועל כל הזהב הצעה.

בדיקת שווי הזהב
כדי לקבל הצעה לצורך מכירת זהב יש צורך קודם כול לברר כמה הוא שווה. לכן, יש להגיע רק לעסק שיש לו את היכולת לבצע בדיקה מקיפה של הזהב. בעת הבדיקה יתגלה מה משקל הזהב, מה חלקו בתכשיט או בפריט ומה השווי שלו.

מכירת זהב תמורת מזומן
מי שמוכר זהב עושה זאת כדי לקבל כסף כאן ועכשיו ונהוג מאד לקבל בתמורה לזהב תשלום במזומן בלבד. תשלום דחוי מכל צורה שהיא אינו עונה על הדרישות של המכירה ומומלץ שלא לבצע את העסקה בתנאים שאינם מזומן בלבד (כמובן בתמורה למסירת הזהב).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה