יום שבת, 12 בספטמבר 2015

השוני של cloud call center



מתקופה לתקופה כל הידע שמצטבר במחשבים עלול לזלוג הלאה או להיעלם כליל. שימוש בשירות של cloud call center בעיקר לעסקים עלול ביום מן הימים להציל מקריסה כל עסק. אבל לפני שנבין במה מדובר יש צורך בהבנת המושג "ענן" ששגור כמעט בפי כל. אם כך, מדובר למעשה בסוג של דימוי לרשת המחשוב האינטרנטית והוא מבוסס על תרשימי הזרימה שכל אחד מכיר. 

מה נותן לנו ענן מחשוב
בתוך cloud call center נמצא את הנתונים של כל עסק המוזרמים לתוכו מתוך יחידות קצה מרוחקות. במקום שהיום עסקים יצטרכו להשקיע משאבים ברכישה וניהול מערכות מחשוב הן פשוט שוכרות את השירות מחברות שזהו תחום עיסוקן. כתוצאה מהתנהלות הזו בעל עסק פטור מרכישת ציוד, תוכנות, רישיונות, הקמת תשתית ויכול לנהל את העסק בצורה הרבה יותר פשוטה ואפילו ריווחית.




למי מתאים הענן
cloud call center נמצא מתאים לשימוש כמעט עבור כל ארגון גדול או קטן ואפילו לעצמאי שהוא כל העסק של עצמו. לצורך השימוש בשירות הזה לא צריך הכשרה מיוחדת, כל אחד שיודע לעבוד עם מחשב בצורה הכי בסיסית יכול להסתדר בקלות את שירותי הענן. התפריטים מאד נוחים וניתן להתחבר לנתונים מכל מחשב בעולם על ידי הקלדת נתוני הזדהות.

סוגי שירותים
נקודה חשובה לידיעה היא סוגי השירותים שמספק cloud call center ולהלן כמה מהם:
·         אחסון נתונים בענן
·         במה ליצירת אפליקציות והרצתן
·         אפשרות לקבל שירותים כאורח באתר הספק
כל סעיף שירות עולה במורכבותו על האחר הן מבחינת הידע והגישה והן מבחינת המשאבים, התוכנות ומבחן התוצאה. לכל שירות יש את היחודיות שלו והוא מתאפשר בזכות חבירה לספק שנותן את השירותים הללו בעלות חודשית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה