יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

מנעולן ברמת גן

כל אחד שיש לו רקע וחוש טכני יכול בקלות לרכוש את רזיו של מקצוע המנעולנות. להיות מנעולן ברמת גן, בתל אביב או בחיפה מתאים לכל מי שחפץ לעזור לאנשים במצוקה בכל שעה של היום. לצד הצורך להיות בזמינות יש למנעולן אחריות גדולה וזה לדאוג לביטחונם של לקוחותיו גם אחרי עבודת הפריצה, כלומר, אם נוצר מצב של פריצת דלת והצילינדר נשבר, עליו לספק להם צילינדר חדש וגם להתקין אותו.

הכשרה ללא הפסקה 
על מנת להיות מנעולן ברמה מקצועית גבוהה חשוב לעבור קורסים ולהיות כל הזמן בעניינים וללמוד על כל מערכת מנעולים חדשה שיוצאת ועל כל שיטת פריצה חדשה שמגלים וכל זה בשביל לתת לאנשים במצוקה את המענה הטוב ביותר שאפשר בהתאם לבעיה שנוצרה. את ההכשרה ניתן להשיג בשתי דרכים מקובלות והן: לימודים במכללות שונות בארץ או לעבור קורס "און ליין" מהמחשב הביתי. בשתי הדרכים יש חובה לעבור מבחן מעשי ומקצועי שיוכיח את כישוריהם כמנעולנים לעתיד.

מקצוע ברמה גבוהה
מנעולן ברמת גן ובכל מקום אחר בארץ מעבר להיותו איש טכני ברמה גבוהה צריך להיות גם אדם ישר ואמין, וזאת מפאת אופי העבודה והיא פריצה למקומות רגישים מאד לאנשים. בשל כך, מחויב כל מנעולן לעבור בתחנת המשטרה ולהוציא תעודת מורשה מטעמם ותעודת יושר המאפשרת לו לעבוד במקצוע הזה.

עמידה בציפיות
אנשים שזקוקים למנעולן ברמת גן ובכל עיר אחרת מצפים לאדם שיגיע בזמן הקצר ביותר מרגע שהם מזעיקים אותו, שיהיה עם התעודות והאישורים המקובלים והכי חשוב יעשה את העבודה בזמן קצר בלי הרבה נזק. זוהי למעשה מהותו של מנעולן, אם הוא יעמוד ברף הציפיות אין ספק שהטלפון שלו לא יפסיק לצלצל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה