יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

מעליות ביתיות



בחירת חברה להתקנת מעליות ביתיות

בהתקנת מעליות ביתיות ישנה משמעות גדולה לבחירת החברה הנכונה ביותר להתקין את המעלית בבית. החברה חייבת להביא איתה ניסיון רב, היא חייבת להציע צוות מקצועי של מתקינים והיא צריכה גם לתת אחריות מקיפה לטיפול במעלית אם יהיה צורך בכך עם הזמן.




הניסיון של החברה

התקנת מעליות ביתיות היא התקנה חשובה מאד שיכולה להשפיע על החיים בבית וחשוב מאד לברר מה הניסיון של החברה שמציע את המעליות ואת ההתקנה שלהן. כמו כן כדאי מאד לבחון גם אלו פרויקטים החברה כבר ביצעה כדי להתרשם מהניסיון שלה בפועל.

הצוות המתקין של המעלית

חשוב לברר מה ההכשרה של הצוות שמגיע לבצע את העבודה במקום. הצוות צריך להיות מומחה בתחום התקנת מעליות ביתיות ועליו להיות מסוגל לתת את השירות הטוב ביותר לכל התקנה, בכל מקום ולפי הדרישות והמגבלות של כל מקום.

איזו אחריות מבטיחה החברה למעלית

בבחינת האחריות של המעלית אותה מעניקה החברה יש לבחון שני פרמטרים חשובים. יש לבחון לכמה שנים החברה נותנת אחריות למעלית ויש לבחון את אופי האחריות.
שנות האחריות – עוד לפני שרוכשים את המעלית ובוחנים מהי המעלית הטובה ביותר לבית יש לבדוק לכמה שנים החברה נותנת אחריות. מעבר לכך, יש לבדוק אם אפשר לבצע הרחבת אחריות או כיצד יש לבצע תיקונים למעלית לאחר שתקופת האחריות עוברת ואלו שירותים יכולה להציע החברה לאחר תקופה זו.
אופי האחריות – אופי האחריות מתייחס לשאלות הקטנות כמו למשל תוך כמה זמן מגיעה החברה למקום אם יש בעיה עם המעלית, מי מגיע לבצע את התיקון ועוד. כל אלה שאלות חשובות מאד שיכולות לקבוע איזו חברה להתקנת מעליות ביתיות היא הטובה לכם ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה