יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

נוהל גילוי מרצון



הוראת השעה בנושא גילוי מרצון – מה השתנה בנוהל

הוראת השעה בנושא גילוי מרצון הכניסה שני שינויים משמעותיים לנוהל גילוי מרצון. השינוי הראשון הוא אפשרות לבצע את הנוהל בהליך מזורז והשני הוא לשמור על אנונימיות עד לשלב מתקדם.




הליך מזורז של ביצוע הנוהל

הוראת השעה בנושא גילוי מרצון מאפשרת למי שבוחר במסלול המזורז לסיים את ענייניו מול רשות המיסים במהירות ויעילות. כל מי שיש לו עניין כלשהו מול רשות המיסים יוכל לדווח על כך שהוא מוצא את עצמו רק בענייני הרשות ולכן נוהל מזורז מאפשר לו להמשיך את חייו במהירות ובמיוחד אם הוא מנהל עסקים ולא רוצה שרשות המיסים תהיה מרכז חייו.

הליך של נוהל גילוי מרצון אנונימי

אחד השינויים שנכנסו בנוהל גילוי מרצון הוא האפשרות לבצע את הנוהל באופן אנונימי בתחילת הדרך. האנונימיות מאפשרת לרבים לבצע את הנוהל ללא כל חשש כיוון שהם לא חושפים את הפרטים האישיים שלהם בשלב הראשון. הוראת השעה בנושא גילוי מרצון מאפשרת למי שרוצה בכך להיות אנונימי בתחילת הדרך ולהבין היטב מול איזה תהליך הוא עומד וזאת לפני שהוא חושף את הפרטים האישיים שלו.

יש לבחור את המסלול הטוב ביותר לך

חשוב להבין כי הוראת השעה בנושא גילוי מרצון אינה מאפשר לבחור בשני המסלולים יחד. כלומר, כל אחד יכול לבחור אם הוא מעדיף לבצע את הנוהל דרך הליך מזורז או אם הוא מעדיף לבצע אותו באנונימיות. אי אפשר ליהנות משני השינויים של הנוהל. חשוב לדעת כי אף אחד לא צריך להחליט לבד מהי הדרך הטובה לו ביותר לביצוע הנוהל וכי ישנם אנשי מקצוע מומחים בתחום ששמחים מאד לעזור לקיים אותו, לבחור את הדרך הטובה ביותר לבצע אותו ולעשות אותו נכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה