יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום



מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום מעניק שירות ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ונותן מענה על כל שאלה אפשרית. בין היתר המוקד יכול לטפל בשאלות מסוג שאלות על חשבוניות, שאלות על מסלולים שונים של החברה ושאלות הנוגעות לשירותי חו"ל ושירותים טכניים. נציגי השירות של גולן טלקום עוברים הכשרה עם קבלתם לתפקיד כשמטרות ההכשרה הן להכשיר נציגים שיתנו את השירות הטוב ביותר באופן כללי ויתנו את השירות הטוב ביותר גם בכל מה שנוגע לשאלות הקשורות בשירותי החברה. חשוב לציין כי מדי תקופה עוברים הנציגים הכשרות נוספות למען שיפור השירות שהם נותנים.

שאלות בנוגע לחשבוניות ותשלומים
שאלות אשר נוגעות לחשבוניות או לתשלומים יכולות לקבל מענה דרך שירות הלקוחות של גולן טלקום. הנציגים של החברה יכולים לעזור לכל מי שמעוניין בכך בקבלת מידע מפורט על החשבונית שלו, בהחלפת אמצעי תשלום לחשבוניות וכל נושא אחר שקשור בתשלומים לחברה או בבירור על חשבוניות.

שאלות על מסלולי החברה, התחברות ומעבר בין מסלולים
היום כולם רוצים להתחבר לשירות הטוב ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר ולכן במוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום שמחים מאד לתת מענה לכל שאלה שיכולה לגעת במסלולים ובמחירים. מי שנמנה עם לקוחות החברה יוכל לקבל הדרכה בטלפון כיצד לעבור בין המסלולים השונים שמציעה החברה ומי שרוצה להצטרף אל החברה יוכל לעשות זאת בקלות בשיחת טלפון אחת בלבד.

עזרה עם שירותים טכניים
לעתים לקוחות החברה צריכים עזרה טכנית מסוגים שונים וגם לערוך בירורים שונים הקשורים בקו. הנציגים של גולן טלקום יכולים לתת מידע על בעיות כלליות ולעזור בפתרון בעיות ספציפיות הנוגעות לקו האישי של כל אחד כל עוד הדבר קשור בשירותי החברה ולא בבעיות של מכשיר הטלפון עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה