יום שני, 19 באוקטובר 2015

ריהוט כפרי



חנות ריהוט כפרי
חנות ריהוט כפרי שונה מחנות ריהוט מודרני עשוי כולו מעץ מלא לרוב יהיה מעץ אלון. ריהוט בסגנון כזה מחזיק שנים רבות ולכן יש צורך לטפל בו באמצעות מריחה של חומרי שימור שונים הניתנים על ידי המוכר או לחילופין המוכר מתחייב לעשות את הטיפול והשימור בכל תקופה שמוסכמת מראש עם הקונה.

ריהוט עם אופי
חשוב לדעת כשרוכשים ריהוט כפרי קונים ריהוט יקר, מאד ייחודי, יוקרתי וכבד, עם פיתוחים מאד מיוחדים ועם פירזול שמתאים רק לסגנון כפרי. לרוב הרהיטים הללו צבועים בצבעים חומים, אדומים או בצבעי שמנת בגוונים שונים. לכל סגנון ריהוט יש סיפור משלו, יש אופי ובכל צורה הוא משרה תחושת חמימות ורוגע. על מנת שעיצוב החדר יקבל את המראה שמייעדים לו, יש להוסיף אביזרים נוספים כגון: וילונות, מנורות, אהילים, כדים, כריות ואלמנטים נוספים שייתנו את המראה המושלם.

ריהוט עתיק
תהליך ייצור של ריהוט כפרי הוא בחלקו מתועש וחלקו ידני כאשר משלבים עץ מלא וחלקי עץ ישנים שנלקחים מפירוק של מבני עץ שונים. בשביל להקנות לריהוט את המראה העתיק יש צורך לשלב בעץ גילופים וחריטות מיוחדות לסגנון על מנת לקבל מוצר ברמת גימור גבוהה ואיכות ללא פשרות. חלק מהתהליכים שהעץ עובר הם:
·       ייבוש ואידוי נגד תולעים
·       ייצור הרהיט לרוב במדינות המזרח הרחוק
·       טיפול בעישון להתאמת הרהיט לאקלים בארץ

עיצוב בהזמנה אישית
הזמנת ריהוט כפרי בהזמנה אישית מצריך ידע והבנה בעיצוב בשביל להתאים באופן מדוייק את הריהוט לחלל הרצוי בין אם זה מטבח, סלון, חדר שינה או רהיטים למבואה בכניסה לבית. לכן, כשמחליטים לרכוש ריהוט בסגנון כפרי מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע שיידע לתת את הטיפים הנכונים לרכישה מוצלחת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה