יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

כך תדעו מתי לבצע ליטוש מרצפות ישנות



לקוחות שמתלבטים בין החלפת מרצפות לבין ליטוש מרצפות ישנות צריכים להביא בחשבון מספר שיקולים. השיקול הראשון הוא עלות הליטוש לעומת החלפת הריצוף. הפרמטרים המשפיעים על מחיר הליטוש הם גודל המשטח, סוג הריצוף ורמת השחיקה והלכלוך.

ברוב המקרים משתלם יותר לבצע ליטוש מאשר להחליף את כל המרצפות בבית או בעסק. מעבר לכך, ליטוש מרצפות ישנות מתאים לדירות שכורות. בעלי בתים שרוצים להעלות את ערך הנכס יכולים להזמין שירותי ליטוש וליהנות מתשואה אופטימאלית באופן מיידי.

השיקול השני הוא הנוחות. בעוד החלפת מרצפות מלווה בלכלוך, רעש ואי סדר, הליטוש מסתיים בתוך שעות ספורות. אפשר לבצע את הליטוש מבלי לפגוע בשגרה וגם בחדרי שינה וחדרי ילדים. הליטוש מבוצע על בסיס יומי במשרדים, חנויות, בתי מלון ומוסדות ציבוריים. ליטוש מרצפות ישנות הוא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת. הליטוש נוח יותר בהשוואה להחלפת מרצפות והוא גם מומלץ על ידי מעצבי פנים ואנשי מקצוע.




ליטוש כפתרון למרצפות לא ישרות או מלוכלכות
תוכלו לדעת מתי לבצע ליטוש גם לפי מצב המרצפות. אם המרצפות לא ישרות או שיש עליהן כתמים קשים שלא ניתן להסיר בשטיפה, אין ברירה אלא להסיר את השכבה העליונה. ליטוש מרצפות הוא הפתרון הטוב ביותר למצבים מן הסוג הזה. חשוב להבין שהליטוש מיועד גם למרצפות ישנות וגם למרצפות חדשות, בעיקר כאשר המרווחים בין האריחים אינם אחידים. ההבדל היחיד הוא שניתן לבצע ליטוש מרצפות ישנות באופן מיידי, בעוד בליטוש מרצפות חדשות ממתינים חודש עד שהריצוף מתייצב.

לסיכום, התחשבו ביתרונות השונים של הליטוש לפני שאתם מחליטים להחליף את המרצפות. הזמינו שירותי ליטוש מקצועיים ותוכלו להפיק מהם את מלוא התועלת עבור המרצפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה