יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

שיפוץ מטבח



שיפוץ מטבח – המשמעות של בחירת אנשי המקצוע
כל מי ששומע את המושג שיפות מטבח מבין כי מדובר בפעולה לא קטנה שיכולה לעשות שינוי גדול בחיים שלו. כל מי שחוקר מעט על התחום מבין כי ישנה משמעות גדולה מאד לאנשי המקצוע שמעורבים בתהליך. אנשי המקצוע שמבצעים את השיפוץ וקשורים בו הם מתכננים, קבלני ביצוע ונגרים וחשוב מאד לבחור את האנשים הטובים ביותר.

תכנון נכון של השיפוץ
כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר של השיפוץ חשוב מאד להתחיל בתכנון מוקפד. השלבים של התכנון הנכון הם:
·         חלומות – כל אחד צריך להעלות את החלומות שלו ולבחון איזה מין מטבח הוא רוצה שיהיה לו וכיצד הוא מתכנן להשתמש בו.
·         תקציב – כל מי שיוצא לתהליך של שיפוץ מטבח חייב לבחון מה התקציב שעומד לרשותו לכל התהליך (מהתכנון ועד לסיום השיפוץ) כשעמידה בתקציב גורמת להנאה אמיתית מהשיפוץ.
·         אנשי מקצוע – בחירת אנשי המקצוע הנכונים לביצוע תכנון מחייבת זמן והשקעה. חשוב מאד שהמתכננים של השיפוץ יהיו בעלי הכשרה מתאימה וניסיון כדי לבצע את התכנון הטוב ביותר במסגרת התקציב.
·         לוחות זמנים – חשוב מאד לבחון את לוחות הזמנים של התחלת וסיום השיפוץ ולקבל החלטה מה עושים באותו זמן.



קבלנים ונגרים
שיפוץ מטבח חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמוסמכים לכך. במהלך השיפוץ יש צורך בכניסה של אינסטלטור, חשמלאי, נגר ועוד. חשוב מאד לבחון כל איש מקצוע שנכנס לבית או לחילופין למצוא קבלן בעל ניסיון שיכול להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר.

לבחון את האחריות
כשבוחרים אנשי מקצוע לביצוע שיפוץ מטבח חשוב מאד לבחון את האחריות שהם נותנים לעבודה וגם ללוח הזמנים שלה. חשוב מאד שלאנשי המקצוע יהיה ניסיון וחשוב לא פחות שהם יוכלו לעמוד בהבטחות השונות שלהם ואף לכתוב את כל ההבטחות בחוזה מסודר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה